تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۱۴۳۷۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز خبر داد:
آماده باش بیمارستان‌های خوزستان در شب چهارشنبه سوری
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از آمادگی کامل بیمارستان های این دانشگاه جهت خدمات رسانی در شب چهارشنبه سوری خبر داد
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از آمادگی کامل بیمارستان های این دانشگاه جهت خدمات رسانی در شب چهارشنبه سوری خبر داد.

دکتر مهران ورناصری در خصوص فعالیت بیمارستان‌ها جهت پوشش حوادث و سوانح احتمالی چهارشنبه سوری اظهار کرد:‌ بیمارستان‌ها و همچنین 52 پایگاه شهری اورژانس و فوریت‌های پزشکی در سطح استان برای خدمات رسانی و پوشش حادثه دیدگان مراسم چهارشنبه سوری در حالت آماده باش قرار دارند.

وی با بیان اینکه بخش اورژانس بیمارستان‌های علوم پزشکی اهواز نیز جهت خدمات درمانی در چهارشنبه سوری در حالت آماده باش قرار گرفته اند، تصریح کرد:‌ با توجه به اینکه بخش زیادی از صدمات ناشی از حوادث چهارشنبه سوری مربوط به چشم می شود و معمولا در بیمارستان ها بیشتر خدمات ارائه شده به حادثه دیدگان در چهارشنبه سوری خدمات چشم پزشکی است، در روزهای اخیر سیستم های چشم پزشکی بیمارستان های امام خمینی و ابوذر اهواز تقویت شده اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ادامه داد: ‌بدین ترتیب خدمات مربوط به چشم در شب چهارشنبه سوری در بیمارستان های امام خمینی و ابوذر ارائه می شود و بخش چشم پزشکی این دو بیمارستان در شب چهارشنبه سوری در حالت آماده باش خواهند بود.

ورناصری عنوان کرد: ‌برای ارائه خدمات تروما و همچنین سوانح و تصادفات در چهارشنبه سوری نیز بیمارستان های گلستان و امام خمینی در حالت آماده باش خواهند بود و این خدمات را ارائه خواهند داد. بیمارستان سوانح و سوختگی طالقانی نیز که طبق روال در شب چهارشنبه سوری از آمادگی صددرصدی جهت خدمات رسانی برخورار است و پزشکان فوق تخصص نظیر جراح پلاستیک نیز در این بیمارستان مستقر و آماده خواهند شد.

وی با بیان اینکه آیین چهارشنبه سوری بخش از تمدن و فرهنگ دیرین ایران است، گفت: خانواده ها و جوانان باید با برگزاری ایمن این آیین از بروز حوادث جبران ناپذیر جلوگیری کنند بحران پلاسکو را نباید فراموش کرد. باید از فاجعه پلاسکو عبرت بگیریم و حداقل به احترام آتشنشانان شهید این فاجعه از رفتارهای خطرساز و خطرآفرین جلوگیری کنیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار