تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۱۴۳۷۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی لخویا: برای گرفتن سه امتیاز به ایران آمده‌ایم
سرمربی تیم فوتبال لخویای قطر می‌گوید شناخت خوبی از قدرت استقلال خوزستان دارد، اما برای پیروزی مقابل این تیم به میدان خواهند رفت
سرمربی تیم فوتبال لخویای قطر می‌گوید شناخت خوبی از قدرت استقلال خوزستان دارد، اما برای پیروزی مقابل این تیم به میدان خواهند رفت.

جمال بلماضی، سرمربی تیم فوتبال لخویای قطر در نشست خبری پیش از بازی با استقلال خوزستان، بیان‌ کرد: می دانیم که فردا (سه‌شنبه) بازی سختی مقابل استقلال خوزستان داریم، چون باید در خارج از خانه بازی کنیم و چنین بازی‌هایی در لیگ قهرمانان آسیا سخت است. استقلالی‌ها از دو بازی قبلی خود شش امتیاز کسب کرده اند و دفاع بسیار خوبی دارند.

وی افزود: اگر باور نداشتیم که می‌توانیم سه امتیاز را بگیریم پس بیخود آمده‌ایم. می‌دانیم که استقلال خوزستان دو بازی قبلی خودش را در عمان و امارات با پیروزی پشت سر گذاشته، اما ما هم تیم با کیفیتی داریم و بازیکنان ما این جا هستند تا سه امتیاز این بازی را بگیرند.

بن ماضی همچنین در مورد حمایت پر شور هواداران خوزستانی در بازی فردا، عنوان کرد: ما شش فصل در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته ایم و تجربه بازی خارج از خانه در ایران مقابل ذوب آهن و سپاهان را هم داریم. می دانیم تماشاگران خوبی از تیم‌های ایرانی حمایت کرده و به بازیکنان حریف فشار می آورند. اما بازیکنان ما با تجربه هستند و به خوبی برای بازی فردا آماده شده‌اند.

سرمربی لخویا در پاسخ به این پرسش که آیا از نقاط ضعف استقلال خوزستان شناختی دارد، گفت‌: دو پاسخ برای این پرسش دارم، اما نمی‌توان آن را بگویم. می دانیم که حریف تیمی قوی است، اما نقاط ضعفی هم دارد ما در لیگ خودمان شرایط خوبی داریم، اما لیگ داخلی با لیگ قهرمانان آسیا تفاوت زیادی دارد. ما در جو دیگری باید بازی کنیم و هر بازی سختی‌های خودش را دارد، اما برای چنین شرایطی آماده هستیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار