تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۱۴۳۷۸۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پورموسوی: لخویا تا دندان مسلح است
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت‌: تیم لخویا تا دندان از همه نظر مسلح است، اما مطمئن باشید با حمایت هوداران و تعصب بازیکنان روز سختی را برای آنها رقم می‌زنیم
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت‌: تیم لخویا تا دندان از همه نظر مسلح است، اما مطمئن باشید با حمایت هوداران و تعصب بازیکنان روز سختی را برای آنها رقم می‌زنیم.

سید اکبر پورموسوی در نشست خبری پیش از بازی با لخویا در هفته‌ سوم لیگ قهرمانان آسیا ، اظهار کرد: امیدوارم با کمک همه میزبان خوبی باشیم و جا دارد به باشگاه بزرگ لخویا خیر مقدم بگویم. فردا یکی از حساس‌ترین بازی‌ها در گروه دوم  به انجام می‌رسد. استقلال خوزستان متکی به توانایی و غیرت بازیکنانش است و ان‌شاء‌الله فردا (سه‌شنبه) هواداران به ورزشگاه می‌آیند.

وی بیان‌ کرد: تیم فوتبال لخویا از همه نظر تا دندان مسلح است. اما مطمئن باشید که با اتحاد هواداران و تعصب بازیکنانمان روز سختی را برای حریف رقم می‌زنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان، خاطر نشان کرد: شناخت خوبی از تیم لخویا داریم و دو بازی اخیر این تیم را آنالیز کرده‌ایم و ان‌شاء‌الله به نحو شایسته‌ای از آنالیزهایمان بهره ببریم و عیدی خوبی به هواداران بدهیم.

پورموسوی در خصوص مشکلات تیمش هم، بیان‌ کرد: از روز اول با این مشکلات دست و پنجه نرم کرده‌ایم. هفته‌ گذشته یک میلیارد تومان به باشگاه تزریق شد که بین 30 بازیکن تقسیم شد، اما بازی با لخویا یک دیدار ملی است و بازیکنان با غیرت و تعصبشان بازی می‌کنند چرا که می‌خواهند برای مردم خوزستان  که مستحق بهترین‌ها هستند بازی کنند و تیم فردا با قلبش بازی می‌کند.

وی در این نشست خاطر نشان کرد: علی‌رغم تمام مشکلاتی که داشته‌ایم بازیکنانم به خاطر مردم و هواداران تاکنون ایستادگی  کرده‌اند و هیچ وقت به خاطر این مشکلات بی انگیزه نشده‌اند و کم کاری نشان نداده‌اند و این ویژگی تیم ما است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه‌ گفت‌: ما در حال‌ حاضر در گروه‌مان شش امتیازی هستیم،  ولی این امتیازات تضمینی برای صعود نیست. ما باید در بازی فردا و دیدارهای آینده حداقل امتیاز را بگیریم تا صعود کنیم.  تمام تلاش ما کسب سه امتیاز بازی خانگی است،  ولی باید حواسمان باشد که در ابتدای بازی گلی دریافت نکنیم و حمله کنیم. لخویا یکی از بهترین تیم‌های گروه ما است که بیست بازیکن ملی و بین‌المللی در اختیار دارد. قدرت تیم حریف در خط حمله است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار