تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۱۴۳۷۸۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل قطار شهری اهواز :
فاز یک مترو اهواز پایان سال ۹۶ به بهره‌برداری می‌رسد
مدیرعامل قطار شهری اهواز با بیان اینکه فاز یک مترو اهواز پایان سال ۹۶ به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: فاز نخست اوراق مشارکت در زمینه پروژه قطار شهری اهواز به مبلغ ۳۰۰میلیارد تومان در هفته جاری منتشر شد
مدیرعامل قطار شهری اهواز با بیان اینکه فاز یک مترو اهواز پایان سال ۹۶ به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: فاز نخست اوراق مشارکت در زمینه پروژه قطار شهری اهواز به مبلغ ۳۰۰میلیارد تومان در هفته جاری منتشر شد.

شهرام شاهین‌زاده با اشاره به تخصیص 60 میلیارد ‌تومان توسط سازمان برنامه‌وبودجه تا پایان اسفند ماه امسال اظهار داشت: پیگیر اخذ این اعتبار هستیم همچنین در این راستا با کارشناس مربوطه در تهران ارتباط داریم.

وی با اشاره به اینکه رئیس سازمان برنامه و بودجه قول داده‌اند که تا قبل از پایان سال اعتبار پرداخت شود، افزود: این موضوع مواقت نامه داشته که اکنون جاری شده و در حال سپری‌کردن آخرین مراحل اداری است. اعتبار به صورت صددرصدی و کامل پرداخت می‌شود.

مدیرعامل سازمان قطار شهری اهواز درباره اینکه آیا ممکن است که این اعتبار 60میلیاردی تا پایان سال پرداخت نشود، بیان کرد: احتمال این موضوع خیلی ضعیف است چرا که آقای نوبخت در این زمینه دستور ویژه داده‌اند همچنین نماینده ما در تهران با مراجعات حضوری، استاندار و من نیز پیگیر دریافت این اعتبار هستیم.

وی در پاسخ به این پرسش که تکمیل پروژه قطار شهری اهواز نیازمند 3هزار میلیارد تومان است آیا 60میلیارد تومان می‌تواند در تکمیل این پروژه موثر باشد، گفت: پرداخت این اعتبار کمک خیلی بزرگی به پروژه می‌کند به طوری که درصددیم در مرحله نخست، فاز یک پروژه قطار شهری اهواز را به بهره‌برداری برسانیم.

شاهین‌زاده با بیان اینکه تا پایان سال 96 فاز یک متروی اهواز به بهره‌برداری می‌رسد، عنوان کرد: متروی اهواز 28درصد پیشرفت فیزیکی دارد که بر اساس برآوردها فاز یک این پروژه بیشترین پیشرفت فیزیکی و قابلیت به بهره‌برداری رساندن را دارد بنابراین تلاش ما برای اتمام کار این فاز است.

وی گفت: در بحث اوراق مشارکت با توجه به اینکه موافقت نامه بانک مرکزی را گرفته‌ایم در حال رسیدن به نتیجه هستیم به طوری که فاز نخست اوراق مشارکت در زمینه پروژه قطار شهری اهواز به مبلغ 300میلیارد تومان در هفته جاری منتشر شده است.

مدیرعامل قطار شهری اهواز بیان کرد: با توجه به برنامه‌های در نظر گرفته شده برای جذب شرکت‌های سرمایه‌گذاری امیدواریم تا پایان خرداد ماه سال آینده این میزان اوراق مشارکت تبدیل به نقدینگی شود.
مرجع / تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۳
0
0
شما که اینقدر به امیر حیات مقدم حمله کردید باید تحقیق کنید که پروژه متروی اهواز در زمان چه کسی بود .
این مترو از پروژه های دوران خدمت سردار امیر حیات مقدم بود.
حالا مترو خوب است و یا بد بحث دیگری است ولی راه اندازی ان متعلق به ان دوران است.
مطالبه گر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۳
0
0
از خط 2 مترو اهواز چه خبر؟ قرار بود از جنوب به شمال شهر باشد. مدتی هم حفاری انجام می شد؟ کی شروع به اجرا می شود؟
ناشناس
|
ROMANIA
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۵
0
0
این اوراق مشارکت هم شرکت میگیره میزنه به جیب هیچ کاری نمیکنه چون پشتش از بالا پره توی تهران از اینپولا زبادگرفته وکارنکرده چون اهوازه واینجام مسعولین دنبال کارکردن نیستن درضمن جدیدا هم هرچی پول میگیره میگه جز طلبکاریم هستش یه راه جدیدیادگرفته واسه دوشیدن اهواز
:
:
:
آخرین اخبار