تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۱۴۳۷۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان خبر داد:
برخورد با هنجارشکنان چهارشنبه سوری
افرادی که در مراسم چهارشنبه سوری با رفتارهای هنجارشکن و خطرساز موجب اخلال در نظم عمومی و برهم زدن آسایش شهروندان شوند، تا پایان تعطیلات نوروز مهمان مراجع انتظامی و قضایی استان خواهند بود
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان با بیان اینکه رویکرد امسال نیروی انتظامی خوزستان در برقراری نظم و امنیت در مراسم چهارشنبه سوری، خانواده محوری و محله محوری این مراسم است، گفت: از سوی نیروی انتظامی هیچ نقطه ای به صورت متمرکز برای برگزاری این مراسم در نظر گرفته نشده است.

سرهنگ علی قاسم پور با اشاره به برخورد با هنجارشکنان در مراسم شب چهارشنبه آخر سال اظهار کرد: افرادی که در مراسم چهارشنبه سوری با رفتارهای هنجارشکن و خطرساز موجب اخلال در نظم عمومی و برهم زدن آسایش شهروندان شوند، تا پایان تعطیلات نوروز مهمان مراجع انتظامی و قضایی استان خواهند بود.

وی با بیان اینکه تمهیدات و تدابیر لازم جهت برقراری نظم و انظباط عمومی در چهارشنبه سوری اتخاذ شده است، تصریح کرد: از شهروندان و مردم می خواهیم در برگزاری آیین چهارشنبه سوری مراعات حال دیگر شهروندان را نیز کند. رویکرد امسال نیروی انتظامی خانواده محور و محله محور بودن برگزاری آیین چهارشنبه سوری است و بنابراین هیچ نقطه ای یا منطقه یا مکانی به صورت متمرکز برای برگزاری این مراسم در نظر گرفته نشده است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار