تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۳
کد خبر: ۱۴۳۷۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
افزایش 25 درصدی مصرف آب اهوازی‌ها در آستانه سال نو
ميزان مصرف آب شهروندان اهوازی در ایام پیش از نوروز 20 تا 25 درصد افزایش یافته است و مصرف هرچه به روزهای پایانی سال نزدیکتر می‌شویم افزایش می‌یابد
معاون بهره برداري شركت آب و فاضلاب اهواز گفت: ميزان مصرف آب شهروندان اهوازی در ایام پیش از نوروز 20 تا 25 درصد افزایش یافته است و مصرف هرچه به روزهای پایانی سال نزدیکتر می‌شویم افزایش می‌یابد.

سعيد دشتي ​ زاده اظهاركرد : پيك مصرف آب از ساعت 10 تا 14 بعدازظهر و 17 تا 22 شب است و با توجه به اين‌كه در اين ساعات آب زيادي مصرف مي‌شود، شهروندان بايد در مصرف آب صرفه‌جویی و به صورت پراکنده از آب استفاده كنند تا براي تامين آب مابقی مناطق اهواز دچار مشكل نشويم و شاهد افت فشار در شبکه توزیع نباشیم .

وی افزود: اگر در ساعات پیک، آب کمتری مصرف شود و شست‌وشوهایی نوروزی در زمان‌های پراکنده‌ای انجام بگیرد، بخش بیشتری از مردم اهواز می‌توانند از آب پایدار بهره‌مند شوند و در این صورت شاهد افت فشار کمتری خواهیم بود.

دشتی زاده تصریح کرد: تصفیه خانه‌ها در اهواز با حداکثر ظرفیت در مدار هستند تا آب در حالت پایدار قرار بگیرد و شاهد شوک در تاسیسات نباشیم و مردم بتوانند بدون هیچ مشکلی از آب استفاده کنند. در تلاش هستیم تا با مدیریت صحیح، کمتر شاهد مشکل کم فشاری و قطعی آب در مناطق باشیم .

وی گفت: از روز گذشته به دلیل افزایش باد و خاک و مصرف چند برابر آب توسط مردم برای شست و شوی این گرد و غبار در برخی از مناطق اهواز مانند آخر آسفالت، پردیس، باهنر و سپیدار شاهد قطعی و افت فشار آب بودیم زیرا این مناطق در انتهای شبکه قرار دارند و از منابع تامین آب دور هستند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار