تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۱۴۳۷۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جشن ازدواج دانشجویی 98 زوج علوم پزشکی اهواز برگزار می‌شود
مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز از برگزاری جشن ازدواج دانشجویی سال 96 این دانشگاه برای 98 زوج دانشجو خبر داد
مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز از برگزاری جشن ازدواج دانشجویی سال 96 این دانشگاه برای 98 زوج دانشجو خبر داد.

دکتر فرهاد حمزه‌لویی در جلسه هماهنگی برگزاری جشن ازدواج دانشجویی سال 96 دانشگاه علم پزشکی اهواز اظهار کرد: تاکنون برای شرکت در جشن ازدواج دانشجویی سال 96 حدود 98 دانشجو ثبت‌نام کرده‌اند و قرار است این جشن در روز مبعث حضرت رسول اکرم (ص) در روز سه‌شنبه، پنجم اردیبهشت‌ماه 96 برگزار شود.

وی با اشاره به برنامه‌های این مراسم، گفت: روز مبعث پیامبر اکرم (ص) ابتدا در نوبت صبح کارگاه‌های آموزشی زوجین توسط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و سپس در نوبت بعدازظهر جشن ازدواج دانشجویی برگزار می‌شود.

حمزه‌لویی به برنامه‌ها و هماهنگی‌های لازم نیز اشاره کرد و افزود: بخش اول هماهنگی، اقدامات مربوط به حوزه فرهنگی دانشگاه شامل برگزاری مراسم، تهیه بسته‌های فرهنگی، مسابقه، تبلیغات، کلیپ‌های برنامه، تقدیر از مزدوجین فعال فرهنگی و ... است؛ بخش بعدی اقدامات مربوط به کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی است که با هماهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه برگزار می‌شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار