تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۰
کد خبر: ۱۴۳۷۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل شرکت پتروشیمی خوارزمی بندر امام خبر داد:
بهره‌برداری از چندين پروژه پتروشيمی بندرامام در سال آينده
پتروشيمی بندر امام در سال جاري چندين پروژه عمرانی را در مجتمع خود آغاز كرده كه در سال آينده به بهره‌برداری خواهند رسيد
مدیرعامل شرکت پتروشیمی خوارزمی بندر امام گفت: پتروشيمی بندر امام در سال جاري چندين پروژه عمرانی را در مجتمع خود آغاز كرده كه در سال آينده به بهره‌برداری خواهند رسيد.

هیبت‌الله اعتمادی امروز اظهار کرد: شرکت خوارزمی بندر امام در آبان ماه سال جاری مراحل عملیاتی پروژه‌های مختلفی را در مجتمع پتروشیمی بندر امام آغاز کرده که این پروژه‌ها در بخش‌های رفاهی و عمرانی به منظور رفاه بیشتر حال کارکنان این مجتمع در دست اقدام قرار گرفته است.

وی ادامه داد: از طرح‌های عملیاتی که در سال جاری آغاز شده می‌توان پروژه تعمیرگاه ماشین‌آلات سنگین را ذکر کرد که این پروژه دارای سوله‌ای به مساحت 3 هزار متر مربع و با پیشرفت 43 درصدی در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی خوارزمی بندر امام افزود: همچنین طرح کارگاه مرکزی که با زیر بنای 2 هزار و 700 متر مربع و با پیشرفت 33 درصدی، طبق‌ پیش‌بینی های انجام شده در اواسط سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

اعتمادی خاطرنشان کرد: شرکت سهامی پتروشیمی بندر امام در مرداد ماه سال جاری پروژه ساخت یک باب مسجد را آغاز کرد که این طرح در مجاورت دفتر مرکزی مجتمع پتروشیمی بندر امام واقع شده است و تا به امروز به پیشرفت 26 درصدی رسیده و طبق پیش‌بینی‌های به عمل آمده تا اواخر سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی در پایان اضافه کرد:  شرکت خوارزمی بندر امام پروژه‌های دیگری را در مجتمع پتروشیمی بندر امام در دستور کار خود دارد که از این طرح‌ها می‌توان به پروژه ساخت کارگاه برق و تهویه که اوایل سال آینده آغاز می‌شود، اشاره کرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار