تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۱
کد خبر: ۱۴۳۷۹۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدارس خوزستان سه شنبه تعطیل نیستند
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: با عبور توده گرد و غبار، فردا سه شنبه مدارس خوزستان دایر است
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: با عبور توده گرد و غبار، فردا سه شنبه مدارس خوزستان دایر است.

کیامرث حاجی زاده دوشنبه اظهار کرد: بر اساس گزارش هواشناسی خوزستان، توده گرد و غباری که اکنون وارد استان شده در حال عبور است و فردا هوا صاف می شود.

وی افزود: بر همین اساس مدارس استان فردا تعطیل نیستند.

بر اساس گزارش اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان این توده گرد و غبار از صبح امروز وارد استان شده و میزان گرد و غبار درساعت 16 در آبادان به یک هزار و 875 میکروگرم بر مترمکعب (12 برابر حدمجاز) رسیده است.

همچنین میزان گرد و غبار در اهواز 580 میکروگرم بر مترمکعب، اندیمشک 332 میکروگرم بر مترمکعب و دزفول:393 میکروگرم بر مترمکعب رسیده است.

به گفته مدیرکل هواشناسی خوزستان این گرد و غبار که بیشتر شهرهای آبادان و خرمشهر را تحت تاثیر قرار داده تا فردا صبح ادامه دارد.

وقوع طوفان های گرد و خاک به ویژه در بهمن امسال تبعات زیادی از جمله قطع آب و برق و شبکه مخابراتی را در اهواز و چند شهر استان به همراه داشته است.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۳
0
0
حالتون خوش نیست.هوای آبادان و خرمشهر رو دیدید؟ بحران تو سرتون بخوره.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۳
0
0
يكى نيست به اين آدم بگه اخه ناااامرد اگه پسره خودتم تو آبادان بود تعطيل نميكردي!؟؟؟؟...جلوي خاكو نميتونين بگيرين به درركـ حداقل وقتي خاكـ ميشه يكار نكنين ملت برن بيرون خاكـ بخورن خدا ازت نگذره
علیرضا عبادی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۶
0
0
سلام مسئول با مرام وقتی هوا خرابه نمیگین تعطیله وقتی هوا بدک نیست یا خوبه میگین تعطیله روز سه شنبه که هوا خوب بود ولی بگین ببینم اقای رئیس ادراه آموزش و پرورش وقتی کلاسا سر تا پا خاکه این سرایدارها مدارس چه کاره اند که بچه ی من باید تیکه پارچه ببره میزش رو تمیز کنه خاک بره تو نفسش و خاک روبه بیاد خونه سرایدار بعضی مدارس حضور ندارن خانم هایشان شدند سرایدار که دست به سیاه و سفید نمی زنن مثل مدرسه شهدای دیالمه سده بهمن 6 ابادان خودتون بیایید ببینیند بعد ریز گردها (مسخره) گردخاک مدارس در چه حالن تعطیلی (مسخره) بعد از اون چییییییییییییییییییییییییییییی مدارس میشن تل خاک
:
:
:
آخرین اخبار