تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۱
کد خبر: ۱۴۳۸۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار شوش:
شوش آماده میزبانی سه میلیون مسافر نوروزی است
فرماندار شهرستان شوش به میزبانی بیش از 2 میلیون نفر مسافر نوروی و کاروان راهیان نور در نوروز پارسال اشاره کرد و گفت:این شهرستان برای میزبانی سه میلیون مسافر در نوروز 96 آماده است
فرماندار شهرستان شوش به میزبانی بیش از 2 میلیون نفر مسافر نوروی و کاروان راهیان نور در نوروز پارسال اشاره کرد و گفت:این شهرستان برای میزبانی سه میلیون مسافر در نوروز 96 آماده است.

رضا نجاتی دوشنبه در پنجمین نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر، میهمانان نوروزی و کاروان های راهیان نور که در مجاورت اثر جهانی چغازنیبل برگزار شد افزود:برای میزبانی مسافران نوروزی با برنامه ریزی انجام شده همه دستگاه ها بسیج شده اند.

وی بر کیفیت بخشی به موضوع اسکان مسافران نوروزی تاکید کرد و گفت: آموزش و پرورش تمامی امکانات خود را در راستای خدمات رسانی هرچه بهتر به مسافران بسیج کرده است.

نجاتی گفت: برای حضور مسافران نوروزی و کاروان های راهیان نور زیر ساخت های لازم از جمله نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی، علائم هشدار دهنده، خط کشی جاده های مواصلاتی، لکه‌گیری و آسفالت معابر اصلی و فرعی ، گل‌کاری و آماده سازی فضای سبز پارک‌ها و بلوار اصلی شهر، آماده‌سازی نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی و اماکن عمومی، رنگ آمیزی جداول و تاسیسات شهری در این شهرستان انجام شده است.

وی ترمیم و اصلاح سامانه روشنایی، هماهنگی با پلیس راهور برای تسهیل در تردد مسافران و نصب تابلوهای راهنمای مسافران و گردشگران را از عمده‌ترین برنامه‌های این ستاد عنوان کرد.

فرماندار شهرستان شوش بر اتمام برخی از کارهای نیمه تمام توسط دستگاه های اجرایی تاکید کرد وگفت: از این فرصت کوتاه باقی مانده در جهت خدمت رسانی هرچه بهتر به مسافران نوروزی استفاده شود.

نجاتی با بیان اینکه هیچ گونه مشکلی در استقبال، اسکان و خدمات رسانی به کاروان های راهیان نور و میهمانان نوروزی در شهرستان شوش وجود ندارد گفت: باهماهنگی نیروهای نظامی و انتظامی امنیت کامل در روان سازی ترافیک مسیرهای شهرستان و محل اسکان مسافران نوروزی برقرار می باشد.

وی با بیان اینکه شهرستان شوش از نظر گردشگری دارای قابلیت‌های فراوانی است اظهار کرد: این جاذبه‌ها ، چشم‌اندازهای طبیعی ،آثار تاریخی و همچنین وجود مناطق جنگی ،یادمان های شهدا ،حرم حضرت دانیال نبی(ع) و دعبل خزاعی موجب شده تا شوش سالانه میزبان گردشگران داخلی و خارجی زیادی از جمله کاروان های راهیان نور باشد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار