تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱
کد خبر: ۱۴۳۸۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور برگزیدگان خود را شناخت
۶۳ اثر هنری از میان ۳ هزار اثر دریافتی به دبیرخانه چهاردهمین جشنواره رهاورد سرزمین نور به عنوان آثار برگزیده این جشنواره معرفی شدند
۶۳ اثر هنری از میان ۳ هزار اثر دریافتی به دبیرخانه چهاردهمین جشنواره رهاورد سرزمین نور به عنوان آثار برگزیده این جشنواره معرفی شدند.

شامگاه یکشنبه در آیین اختتامیه چهاردهمین جشنواره رهاورد سرزمین نور با حضور سردار غلامحسین غیب پور رئیس سازمان بسیج مستضعفین،سردار علی فضلی جانشین قرارگاه راهیان نور و مسئولان منطقه ای در اردوگاه شهید باکری خرمشهر، از آثار برتر این جشنواره با اهدای لوح سپاس و هدیه تجلیل شد.

مسئول دبیرخانه چهاردمین جشنواره ره آورد سرزمین نور در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه این جشنواره ۶۳ برگزیده داشته است، افزود: برگزیدگان در ۱۴ رشته و سه گروه سنی مختلف از تمام استان های کشور بودند.

علی شاه علی از ارسال حدود ۳۰ هزار اثر هنری به دبیرخانه این جشنواره ملی خبر داد و افزود: این آثار در ۱۴ رشته خاطره، متن ادبی، دلنوشته، وب سایت، نرم افزار، فضای مجازی، عکس، فیلم نامه، نمایشنامه، نماهنگ و فیلم در بخش های مختلف مستند و انیمیشن و غیره برگزار شد.

وی با بیان اینکه در چهاردهمین جشنواره ملی رهاورد سرزمین نور شرکت نکردن اثر در سایر جشنواره شرط نبوده است و ملاک شرکت برای نخستین بار در این جشنواره است، بیان کزد: محور ارسال آثار نیز راهیان نور، دفاع مقدس و به طور کلی هر اثری که به شهدا و دوران دفاع مرتبط باشد، بوده است.

مسئول دبیرخانه چهاردمین جشنواره ره آورد سرزمین نور در ادامه از اکران عمومی فیلم های برگزیده این جشنواره در خرمشهر خبر داد و اظهار کرد: برای اولین بار امروز  ۱۲ فیلم برگزیده جشنواره ره آورد سرزمین نور در سینما نخل خرمشهر در چهار سانس به صورت رایگان اکران شد.

شاه علی افزود: همچنین این فیلم ها در برخی مدارس و حسینیه های خرمشهر نیز توسط شبکه عمار پخش شد که مورد استقبال مردم این شهرها نیز واقع شد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار