تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶
کد خبر: ۱۴۳۸۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
لغو فعالیت کارگاه غیرمجاز تولید ترشی در آبادان
مدیر نظارت بر مواد غذایی دانشکده علوم پزشکی آبادان از شناسایی یک کارگاه غیر مجاز تولید ترشی در آبادان و لغو فعالیت این کارگاه خبر داد
مدیر نظارت بر مواد غذایی دانشکده علوم پزشکی آبادان از شناسایی یک کارگاه غیر مجاز تولید ترشی در آبادان و لغو فعالیت این کارگاه خبر داد.

سید جابر پورشعیب گفت: در این رابطه ۳۰ هزار لیتر ترشی تولیدی شده در این کارگاه توقیف شد.

وی افزود: کارگاه یاد شده در پی تلاش کارشناسان نظارت بر مواد غذایی معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان شناسایی و از فعالیت آن جلوگیری شد.

مدیر نظارت بر مواد غذایی دانشکده علوم پزشکی آباداناظهار کرد: در این کارگاه، کار تولید و توزیع ترشی در شرایط نامطلوب محیطی و به طور کامل غیر بهداشتی با مواد اولیه نامرغوب و غیرمجاز به صورت زیرزمینی تهیه می شد.

پورشعیب تصریح کرد: کارشناسان معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان و امور حقوقی این دانشکده همراه با نماینده صنعت و معدن، با اخذ مجوز از دادستان آبادان از محل مورد نظر بازرسی کردند و موفق به کشف  ۳۰۰ بشکه ۱۰۰ لیتری ترشی کپک‌ زده و توقیف آنها شدند.

وی از شهروندان آبادانی خواست تا در صورت مشاهده هرگونه مورد مشابه، مراتب را از طریق تلفن رسیدگی به شکایت معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان به شماره ۱۴۹۰ اطلاع دهند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار