تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
کد خبر: ۱۴۳۸۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با حضور مسئولان خوزستان
سفرنامه نخل و آفتاب در اهواز رونمایی شد
با حضور مسئولان خوزستان سفرنامه نخل و آفتاب در اهواز رونمایی شد
با حضور مسئولان خوزستان سفرنامه نخل و آفتاب در اهواز رونمایی شد.

با حضور آیت‌الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و حجت الاسلام جوانمردزاده مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان سفرنامه نخل و آفتاب در ناحیه بسیج دانشجویی خوزستان رونمایی شد.

سفرنامه نخل و آفتاب به سفر سال 1375 حضرت امام خامنه‌ای به استان می‌پردازد که در شهرهای مختلف از جمله اهواز، خرمشهر و هویزه با مردم خونگرم و شهیدپرور دیدار داشتند.

در این مراسم بهمن شهریاری، مسئول بسیج دانشجویی خوزستان اظهار داشت: سال 1375 مقام معظم رهبری در سفری هشت روزه در خوزستان حضور پیدا کردند.

وی افزود: در این سفر که یک سفر مهم و کارشناسی شده بود، رهبر انقلاب با مردم شهرهای مختلف خوزستان دیدارهای داشتند که در این دیدارها نکات برجسته و ارزنده‏ای بیان داشتند.

شهریاری با انتقاد از عدم اهتمام مسئولان در پیاده سازی این رهنمودها در خوزستان بیان کرد: رهبر انقلاب بسته به شرایط خاص فرهنگی و اجتماعی خوزستان سند راهبردی خوزستان را تدوین کرد که اگر در 20 سال گذشته مورد توجه قرار می‌گرفت خوزستان امروز در شرایط بهتری قرار داشت.

مسئول بسیج دانشجویی خوزستان گفت: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب همانند چشمه جوشان بالای قله است که پیگیری و مطالبه‌گری و گفتمان سازی دانشجویان می‌توانند مردم را از برکات این چشمه جوشان سیراب کند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار