تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹
کد خبر: ۱۴۳۸۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نیمه شب گذشته؛
تیم کشتی فرنگی ایران وارد آبادان شد/روسیه و آذربایجان هم رسیدند
نیمه شب گذشته تیمهای کشتی فرنگی ایران، روسیه و آذربایجان به منظور شرکت در مسابقات جام جهانی وارد فرودگاه آیت الله جمی آبادان شدند
نیمه شب گذشته تیمهای کشتی فرنگی ایران، روسیه و آذربایجان به منظور شرکت در مسابقات جام جهانی وارد فرودگاه آیت الله جمی آبادان شدند.

تیمهای کشتی فرنگی پس از ورود به آبادان، به محل اقامتشان واقع در هتل کاروانسرا ترانسفر شدند.

مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی با حضور هشت تیم برتر جهان شامل ایران، آلمان، قزاقستان، روسیه، ترکیه، آذربایجان، اوکراین و بلاروس در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری برابر با ۲۶ و ۲۷ اسفندماه در محل سالن کوثر آبادان برگزار می شود.

طبق برنامه ریزی انجام شده در روز چهارشنبه ۲۵ اسفندماه جاری از ساعت ۱۴ تا ۱۹، کلینیک داوران، جلسه فنی سرپرستان تیم های حاضر در مسابقات، کنترل پزشکی و وزن کشی تمامی وزن ها انجام می شود.

در روز پنج شنبه ۲۶ اسفندماه نیز از ساعت ۹ تا ۱۲ مسابقات مقدماتی دور اول برگزار و از ساعت ۱۷:۲۰ نیز آئین آغاز مسابقات انجام و در ادامه از ساعت ۱۸ مسابقات مقدماتی دور دوم به انجام می رسد.

جمعه ۲۷ اسفندماه جاری نیز از ساعت ۹:۱۵ مسابقات مقدماتی دور سوم آغاز و در ادامه نیز مسابقات برای کسب عنوان های هفتم و پنجم، رده بندی و فینال تا ۱۹:۳۰ برگزار می شود.

کشتی گیران تیم ایران در مرحله مقدماتی به ترتیب به مصاف کشتی گیران کشورهای آلمان، روسیه و قزاقستان می رود.

گفتنی است به دلیل بروز پدیده گرد و خاک در آبادان، پرواز عصر روز گذشته تیم ملی کشتی کشورمان از تهران به آبادان لغو و این پرواز نیمه شب گذشته به همراه تیمهای روسیه و آذربایجان انجام گرفت.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار