تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۱۴۳۸۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فعالیت 84 پایگاه کنکور در 40 منطقه آموزشی در ایام نوروز
معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان از فعالیت 84 پایگاه کنکوری در 40 منطقه آموزشی استان در ایام تعطیلات نوروز خبر داد
معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان از فعالیت 84 پایگاه کنکوری در 40 منطقه آموزشی استان در ایام تعطیلات نوروز خبر داد.

جمشید کمایی اظهار کرد: ایام تعطیلات عید زمانی بسیار حیاتی به‌ویژه برای کنکوری‌ها و دانش‌آموزان مقطع پیش‌دانشگاهی است که باید چهار روز در هفته، در کلاس درس حضور پیدا کنند؛ به همین دلیل آموزش و پرورش درصدد ایجاد پایگاه‌های کنکوری برای استفاده بهینه از وقت برای داوطلبان کنکور شده است.

وی از فعالیت 44 مدرسه و 40 پژوهش‌سرای دانش‌آموزی در 40 منطقه آموزشی در این راستا در ایام نوروز خبر داد و گفت: سعی شده است که در هر منطقه 2 مدرسه به‌طور جداگانه برای دختران و پسران فراهم شود؛ در مناطق کوچک که تعداد داوطلبان کمتر است، توصیه شده که از فضای پژوهش‌سرا استفاده کنند.

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: این مدارس به وسایل خنک‌کننده، آبسردکن، میز و صندلی تجهیز شده است؛ همچنین ناظرانی در این مدارس پیش‌بینی شده‌اند تا دانش‌آموزان بتوانند از صبح زود تا غروب، از فضای ایجادشده برای مطالعه استفاده کنند.

کمایی خاطرنشان کرد: توصیه شده است که مناطق متناسب با استعدادها مشاورانی را در پایگاه‌ها مستقر کنند تا اطلاعات لازم در خصوص کنکور، تکنیک‌های تست‌زنی، مدیریت زمان و ... به دانش‌آموزان ارائه شود؛ همچنین اعلام شده است که پایگاه‌ها از اول فرودین آماده باشند و از دوم همین ماه فعالیت رسمی خود را آغاز کنند. پایگاه‌های کنکوری تا 12 فروردین فعال خواهند بود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار