تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۱۴۳۸۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در آستانه سال نو
اجرای طرح عید نیکوکاری توسط بهزیستی خوزستان
خوزنیوز: در آستانه سال نو و همزمان با بهار طبیعت مراکز و مجتمعات دولتی و شیرخوارگاه نگهداری ایتام بهزیستی، آماده دریافت نذورات و کمک‌های مردمی و توزیع آن بین نیازمندان و ایتام است.

به گزارش خوزنیوز؛ معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی استان خوزستان از اجرای طرح عید نیکوکاری توسط بهزیستی خبر داد و گفت: در آستانه سال نو و همزمان با بهار طبیعت مراکز و مجتمعات دولتی و شیرخوارگاه نگهداری ایتام بهزیستی از ۲۰ اسفند ۹۵ تا ۲۰ فروردین  ۹۶ آماده دریافت نذورات و کمک‌های مردمی و توزیع آن بین نیازمندان و ایتام است.

مهران کریمیان با بیان اینکه عید نوروز فرصتی مناسب برای همراهی هرچه بیشتر مردم و خیرین با افراد تحت پوشش است افزود: برنامه طرح عید نیکوکاری توسط سازمان بهزیستی و با هدف جلب مشارکتهای مردم نوع دوست استان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: سازمان بهزیستی تنها سازمان متولی نگهداری از ایتام و معلولان در سطح کشور است و در استان  بیش از 30مرکز شبانه روزی نگهداری معلولان و12 مرکز نگهداری ایتام و شیر خوارگاه تحت نظارت بهزیستی فعالیت کرده و به صورت شبانه روزی به این عزیزان خدمت رسانی می کنند.

کریمیان در ادامه افزود: علاوه بر این، تعداد زیادی خانوار بی‌سرپرست و معلول در سطح استان تحت پوشش بهزیستی هستند که برای تامین نیازهای این عزیزان نیاز به مشارکت مردم و خیران هستيم.

وی در خصوص چگونگی پرداخت کمک‌های نقدی گفت:سامانه پیامکی جلب مشارکت‌های مردمی بهزیستی خوزستان با کد #۱۴۰۰۰۰۴*۴*۷۳۳* که خیرین می‌توانند با وارد کردن کد فوق از طریق موبایل و سپس وارد کردن شماره کارت بانکی خود و رمز دوم آن و یا از طریق درگاه اینترنتی به آدرس www.behzisty-khz.ir به افراد نیازمند تحت پوشش بهزیستی کمک نمایند، ضمناً شماره حساب سیبا ۲۱۷۳۴۵۲۲۰۱۰۰۱ بانک ملی به نام مشارکت های مردمی بهزیستی خوزستان نیز آماده دریافت هدایای نقدی مردم است.

معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی افزود: همچنین مجتمعات بهزیستی در سراسر استان و مرکز نگهداری ایتام فتح‌المبین واقع در اهواز، سپیدار، بلوار فنی و حرفه‌ای، جنب آتش‌نشانی آماده دریافت نذورات و کمک‌های هم استانی‌ها است.

کریمیان در پایان ضمن تشکر از همه خیران و هم استانی‌های نوع‌دوست جهت همیاری با بهزیستی اظهار کرد مردم می‌توانند جهت کسب اطلاعات و راهنمایی بیشتر با شماره تلفن‌های ۰۶۱۳۳۳۸۰۸۱۱ و ۰۶۱۳۳۷۹۱۳۴۴ و ۰۶۱۳۲۲۹۶۰۳۹تماس بگيرند.
:
:
:
آخرین اخبار