تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۱۴۳۸۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شناور 3 هزار تنی اهورا در خرمشهر تعمیر اساسی شد
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از تعمیر اساسی شناور سه هزار تنی اهورا به دست صنعتگران صنایع دریایی شهید موسوی خرمشهر، وابسته به سازمان صنایع دریایی ودجا (وزارت دفاع)خبر داد
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از تعمیر اساسی شناور سه هزار تنی اهورا به دست صنعتگران صنایع دریایی شهید موسوی خرمشهر، وابسته به سازمان صنایع دریایی ودجا (وزارت دفاع)خبر داد.

شناور اهورا به طول 80 متر، عرض 10 متر، ارتفاع پنج متر و آبخور بیش از 2 متر یکی از بزرگ ترین شناورهای منطقه است که ظرف مدت 6 ماه و با صرف سه هزار و 500 نفر ساعت از سوی متخصصان صنایع دریایی وزارت دفاع تعمیر اساسی و به مالک آن تحویل شده است.

بر اساس این گزارش با انجام تعمیرات اساسی شناور سه هزار تنی اهورا به دست صنعتگران صنایع دریایی شهید موسوی خرمشهر، این صنعت موفق شد ضمن رقابت با شرکت های هلندی، هندی و اماراتی، زمینه اشتغال زایی، رونق اقتصادی و جلوگیری از خروج ارز را در سال اقتصاد مقاومتی فراهم کند.

بنابراین گزارش، صنایع دریایی شهید موسوی خرمشهر آمادگی ارائه خدمات به شناورهای با وزن هشت هزار تن را دارد و در تعمیرات خود از مواد و تجهیزات کاملاً ایرانی با رده بندی و تأییدیه کلاس جهانی استفاده می کند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار