تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۰
کد خبر: ۱۴۳۸۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تساوی استقلال خوزستان برابر لخویا در لیگ قهرمانان آسیا
دیدار تیم های استقلال خوزستان و لخویا قطر در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه تساوی به پایان رسید
دیدار تیم های استقلال خوزستان و لخویا قطر در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه تساوی به پایان رسید. این دیدار از ساعت 17 امروز(روز سه شنبه) در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد.

استقلالی های با انگیزه نیمه اول را خوب شروع کردند و در حالی که تنها هفت دقیقه از آغاز بازی می گذشت صاحب یک ضربه پنالتی شدند که حسن بیت سعید آن را وارد دروازه قطری ها کرد.

در ادامه نیز فشار بازيکنان لخویا روی دروازه استقلال خوزستان بیشتر شد تا این که چهار دقیقه بعد موفق به گلزنی شدند. پس از گل هم باز تیم قطری صاحب توپ و میدان بود ولی هر چه با انتهای نیمه اول نزدیک تر می شدیم استقلالی ها بیشتر بر بازی مسلط شدند.

نیمه نخست با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

شاگردان پورموسوی نیمه دوم را هم خوب شروع کردند و موقعیت هایی به دست آوردند که از آن ها بهره نبردند. همچنین تیم قطری هم نتوانست از اندک موقعیت های خود استفاده کند. هر چه بازی به انتها می رسید، فشار آبی های ایران بیشتر می شد ولی هیچ یک از توپ های آن ها راهی به دروازه لخویا نداشت؛ از جمله موقعیت های خوب استقلالی ها شوت سرکش آلویس نانگ در دقیقه 85 به سمت دروازه تیم قطری بود که از روی دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 90 این دیدار بازیکن شماره 14 تیم لخویا با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه خارج شد تا تیم قطری پنج دقیقه وقت های اضافه را ده نفره ادامه دهد.

این بازی در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

استقلال خوزستان با این نتیجه 7 امتیازی شد و صدرنشین گروه دوم باقی ماند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار