تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶
کد خبر: ۱۴۳۸۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
19 مصدوم در حوادث چهارشنبه آخر سال خوزستان
در چهارشنبه سوری امسال 19 شهروند بر اثر استفاده از ترقه و مواد آتش زا در استان مصدوم شدند که شامل 18 نفر مرد و یک زن گزارش شده است
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان گفت: در چهارشنبه سوری امسال 19 شهروند بر اثر استفاده از ترقه و مواد آتش زا در استان مصدوم شدند که شامل 18 نفر مرد و یک زن گزارش شده است.

عباس نبوره چهارشنبه اظهار کرد:در حوادث چهارشنبه سوری امسال، این تعداد هشت نفر بستری شده و 11 نفر به صورت سرپایی درمان شدند.

وی اضافه کرد: از این مجموع، 6 نفر از مصدومان در بیمارستان طالقانی اهواز، یک نفر در دزفول و یک نفر در مسجدسلیمان بستری شدند.

وی افزود: عمده آسیب ها از نواحی سر، صورت، دست و پا بوده و یک شهروند در دزفول از ناحیه چشم آسیب دید.

نبوره ادامه داد: 12 نفر از مصدومان از اهواز، یک نفر بهبهان، سه نفر دزفول، یک نفر مسجدسلیمان، یک نفر ماهشهر و یک نفر آبادان گزارش شده است.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان گفت: سال گذشته 28 نفر در حوادث چهارشنبه سوری مصدوم شدند.

در شب چهارشنبه سوری، آمبولانس های اورژانس 115 در کل استان به حالت آماده باش بود و در اهواز در فلکه کیانپارس، فلکه نمایشگاه، فلکه زیتون، فلکه چیتا، فلکه عامری، گلستان، سلمان فارسی (نادری) ، میدان شهید بندر (چهارشیر)، سه راه تپه و سه راه فرودگاه اهواز استقرار داشتند.

اورژانس 115 خوزستان 200 دستگاه آمبولانس، 142 پایگاه شامل 51 شهری و 91 جاده ای دارد که از این تعداد 96 پایگاه شامل 37 شهری و 59جاده ای مربوط به دانشگاه علوم پزشکی اهواز است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار