تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴
کد خبر: ۱۴۳۹۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تیم جراحی دکتر کلانتر، 67 بیمار خوزستانی را به رایگان عمل می کنند
تیم خیریه جراحی دکتر عبدالجلیل کلانتر هرمزی و دکتر عبدالعظیم قلمبر، 67 بیمار دارای شکاف کام و لب را در روزهای 26 و 27 اسفند ماه در بیمارستان آیت الله طالقانی اهواز به رایگان عمل می کنند
تیم خیریه جراحی دکتر عبدالجلیل کلانتر هرمزی و دکتر عبدالعظیم قلمبر، 67 بیمار دارای شکاف کام و لب را در روزهای 26 و 27 اسفند ماه در بیمارستان آیت الله طالقانی اهواز به رایگان عمل می کنند.

رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی آیت الله طالقانی اهواز اظهار کرد: : برای برگزاری سمپوزیوم علمی شکاف کام و لب با حضور اعضای هیات علمی کشور، 67 نفر از 260 نفر متقاضی انتخاب شدند.

دکتر زهرا بزرگ زاده افزود: این تعداد بیمار از اول اسفند ماه توسط مدیر گروه جراحی پلاستیک اهواز ویزیت و انتخاب شدند که بیشتر از سه چهارم بیماران کودک هستند.

وی ادامه داد: این اعمال جراحی از هشت صبح تا پاسی از شب ادامه دارد و در 2 فضای اتاق عمل با حضور 40 نیرو، چهار متخصص بیهوشی و چهار فوق تخصص به سرپرستی دکتر کلانتر هرمزی و دکتر قلمبر به صورت رایگان انجام می شود.

بزرگ زاده اظهار کرد: برای بیمارانی که در این دوره برای عمل پذیرش نشدند دوباره در سال 96 فراخوان انجام این عمل جراحی اعلام می شود.

رئیس بیمارستان ایت الله طالقانی اهواز گفت: این بیمارستان مرکز ارائه خدمات به بیماران سوختگی است و چند سالی است با حضور جراحان پلاستیک، اعمال جراحی زیبایی، ترمیمی، عوارض سوختگی و نواقص مادرزادی نیز عمل جراحی در آن انجام می شود.

دکتر عبدالجلیل کلانتر هرمزی ، خانه پدری خود را به موزه پزشکی تبدیل کرده و چند سالی است با اعزام تیم پزشکی جراحی خود به دورترین نقاط کشور به ویژه شهرستان محل تولدش رامهرمز ، بیماران را به رایگان درمان می کند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار