تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۱۴۳۹۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برخورد سه خودرو در اهواز در شب چهارشنبه سوری
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداری اهواز از برخورد سه خودرو و مصدوم شدن سه نفر در این حادثه خبر داد
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداری اهواز از برخورد سه خودرو و مصدوم شدن سه نفر در این حادثه خبر داد.

مسعود حق شناس اظهار کرد: ساعت 22:53 سه شنبه شب برخورد سه خودرو پراید، تندر 90 و پژو پارس در منطقه سه راه فرودگاه اهواز نرسیده به خیابان اقبال موجب واژگون شدن خودروی پراید شد.

وی با بیان اینکه در این حادثه سه سرنشین خودروی پراید که همگی زن بودند، مصدوم شدند، افزود: تیم آتش نشانی در کمتر از یک دقیقه  به محل حادثه اعزام شدند و با قطع برق و ایمن سازی محل به منظور رفع خطرات احتمالی و جلوگیری از ایجاد سانحه برای سایر خودروهای عبوری، سه مصدوم این حادثه را از خودرو خارج و به آمبولانس اورژانس 115 منتقل کردند.

حق شناس در خصوص نقش سرعت در پیشگیری از تصادفات جاده ای، عنوان کرد: رعایت سرعت مجاز عامل مهمی در کاهش سوانح و تصادفات است.

وی تصریح کرد: از شهروندان عزیز می‌خواهیم ضمن رعایت نکات ایمنی، در صورت بروز هر گونه حادثه با حفظ خونسردی مراتب را سریعا با تلفن 125 ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اطلاع دهند و مسیر را برای تردد خودروهای امدادی باز نگه دارند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار