تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۱۴۳۹۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار آبادان خبر داد:
تمهیدات نوروزی آبادان جهت اسکان مسافران در صورت وقوع گرد و غبار
فرماندار آبادان از آمادگی این شهرستان جهت استقبال از مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور خبر داد
فرماندار آبادان از آمادگی این شهرستان جهت استقبال از مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور خبر داد.

عزیزاله شهبازی اظهار کرد: با همکاری ستاد نوروزی، 11 کمیته تشکیل و تمهیدات لازم جهت اسکان مسافران نوروزی و راهیان نور در نظر گرفته شده است. آموزش و پرورش 10 مدرسه شامل 1247 کلاس و شهرداری 3 کمپ شامل سالن ولی‌عصر(عج) تربیت بدنی، شهدای آموزش و پرورش و یک زمین 17 هکتاری بدین منظور اختصاص داده‌اند. همچنین بیمارستان‌های قدیمی خارج از شهر و 14 حسینیه و مسجد جهت اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

وی عنوان کرد: جاده‌های شهرستان آبادان از روشنایی کامل برخوردار هستند و خط‌کشی‌ها و نصب علایم هشداردهنده به پایان رسیده است و علاوه بر آن، نیروهای پلیس راهور در طول مسیر قرار دارند و در مسیرهای منتهی به آبادان اکیپ‌های پلیس مستقر خواهند شد.

شهبازی با اشاره به امکان وقوع پدیده ریزگردها یا بارش باران در ایام نوروز افزود: با همکاری نیروهای انتظامی، در صورت لزوم مسافرانی که در چادر مستقر هستند، به نمازخانه‌ها، ادارات و مهمانسراها منتقل می‌شوند.

فرماندار آبادان گفت: دو بخش روستایی سادات که از مناطق گردشگری آبادان هستند، پاکسازی شده‌اند و 100 منزل مسکونی برای پذیرایی مسافران نوروزی آماده شده و در کنار آن، صنایع دستی و غذاهای محلی به نمایش گذاشته می‌شود.

شهبازی در ادامه تصریح کرد: حدود 10 پایگاه اورژانس در مسیر آبادان ـ اهواز، اروندکنار و خرمشهر در این ایام مستقر می‌شوند و آتش‌نشانی نیز اکیپ‌های سیار موتورسوار در نظر گرفته است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار