تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۱۴۳۹۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیش‌بینی تولیدبیش‌از یک‌میلیون‌تن گندم در خوزستان
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 4 با اشاره به اعلام سازمان جهاد کشاورزی مبنی بر پیش‌بینی تولید گندم در سال زراعی جاری به میزان حدود یک میلیون و 600 هزار تن و تشریح وضعیت بازار گندم، بر ضرورت مجهز نمودن مراکز خرید در مرکز و شهرستان‌های استان تأکید کرد.

سیاوش حسین پور به تمهیدات و برگزاری اولین جلسه کمیته خرید گندم استان در 21 اسفندماه اشاره و در این زمینه اظهار کرد: این جلسه در راستای اجرای سیاست‌های شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 4 پیرامون خرید تضمینی گندم  وبا حضور مسئولان شرکت، اعضای هیأت مدیره، ذیحساب و جمع دیگری از مدیران و نمایندگی‌های شهرستان‌ها در اهواز برگزار شد.

وی با اشاره به این‌که امسال نیز از تعاون روستایی به عنوان مباشر خرید برای شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه4 استفاده خواهیم کرد، تصریح کرد: با جلساتی که با مسئولین تعاون روستایی خوزستان برگزار کردیم، هماهنگی‌های لازم را برای شروع به موقع و بدون وقفه خرید در سرتاسر استان انجام خواهیم داد.

حسین پور همچنین بر شرایط مطلوبتر و خرید آسان گندم و ارائه راهکارهایی جهت رضایت‌مندی بیشتر کشاورزان، استفاده حداکثری از سیلوهای ملکی شرکت تأکید کرد و افزود: به منظور انجام هر چه بهتر امور، باید جلساتی با حضور کارشناسان آزمایشگاه و همچنین عوامل خرید برگزار شود.

وی با اشاره به برخی معضلات خرید گندم در سال گذشته، راهکارهای رفع این مشکلات را تمرکز بیشتر بر مراکز خرید جهت اعمال کنترل و نظارت بهتر دانست.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار