تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۱۴۳۹۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با حضور اقشار مختلف مردم
آئین تشییع پیکر پدر شهیدان پیکر پاک پدر شهیدان محمدزمان و علی‌اکبر شالبافی از شهدای دوران دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف مردم در اهواز تشییع شد. شالبافی در اهواز برگزار شد
 تشییع پیکر 2 شهید گمنام در رغیوه  پیکر پاک پدر شهیدان محمدزمان و علی‌اکبر شالبافی از شهدای دوران دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان در کلانشهر اهواز تشییع شد. جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان دفاع مقدس و بسیجیان نیز در این آئین حضور داشتند و با این پدر شهید وداع کردند.

همچنین در آئین تشییع پیکر مطهر پدر شهیدان محمدزمان و علی‌اکبر شالبافی جمعی از دانشجویان، روحانیون و طلاب علوم دینی نیز حضور داشتند.

پس از برگزاری آئین تشییع، پیکر مطهر پدر شهیدان محمدزمان و علی‌اکبر شالبافی از شهدای والامقام دوران هشت سال دفاع مقدس به بهشت‌آباد اهواز منتقل شد و در قطعه والدین شهدای گلزار شهدا آرام گرفت.

روانشاد محمدرضا شالبافی پدر شهیدان گرامی محمدزمان و علی اکبر شالبافی در سن 86 سالگی در روز دوشنبه 23 اسفند ماه سال 1395 دعوت حق را لبیک گفت و میهمان فرزندان شهیدش شد.

 به گزارش تسنیم، شهید محمدزمان شالبافی در یکم مهر ماه سال 1338 دیده به جهان گشود و در دوران جوانی به صف رزمندگان اسلام پیوست.این دلیرمرد خوزستانی سرانجام در تاریخ 27 بهمن ماه سال 1364 در عملیات والفجر هشت شربت شهادت نوشید و نامش در زمره شهیدان اسلام ثبت شد. شهید محمدزمان شالبافی در سن 26 سالگی در منطقه عمیاتی فاو آسمانی شد.

شهید علی‌اکبر شالبافی در بیستم شهریور ماه سال 1347 به دنیا آمد و در دوران دفاع مقدس عازم جبهه‌های حق علیه باطل شد.این شیرمرد اهوازی در چهارم دی ماه سال 1365 در عملیات کربلای 4 به فیض شهادت نائل شد و نام خود را در دفتر 23 هزار شهید خوزستان به ثبت رساند. شهید علی‌اکبر شالبافی در سن 18 سالگی در منطقه عملیاتی جزیره سهیل به آسمان پر کشید.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار