تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۱
کد خبر: ۱۴۳۹۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اعزام گروه موسیقی نجوم اهواز به کشور لبنان
گروه موسیقی نجوم اهواز به منظور اجرای موسیقی محلی خوزستان در دو زبان عربی و فارسی به کشور لبنان اعزام می‎شود
گروه موسیقی نجوم اهواز به منظور اجرای موسیقی محلی خوزستان در دو زبان عربی و فارسی به کشور لبنان اعزام می‎شود.

گروه موسیقی نجوم اهواز به دعوت و هماهنگی سازمان ارتباطات اسلامی و با مشارکت و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برای اجرای موسیقی محلی به کشور لبنان اعزام می‎شود.

 اجرای موسیقی این گروه در کشور لبنان به مناسبت حلول سال ٩٦ و به مدت یک هفته از ٣٠ اسفندماه سال جاری تا هفتم فروردین سال ٩٦ صورت می گیرد که در این مدت گروه موسیقی نجوم در شهرهای مختلف این کشور به دو زبان فارسی و عربی اجرای برنامه خواهد داشت.

"ایران زیبا"، "عید نوروز"، "اتحاد" و یا "فاطمه" به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) از جمله قطعات اجرایی این گروه در مدت اجرای برنامه در کشور لبنان خواهد بود.

گروه موسیقی نجوم خوزستان به سرپرستی وهاب سعیدی و خوانندگی رضا زرگانی به اجرای برنامه می‎پردازد و عبدالزهرا حیدری خواننده و دف، علی گودرزی نی انبان، مهدی سواری عود، امیر چهار دولی کوبه‎ای دیگر اعضایی هستند که این گروه را در اجرای برنامه همراهی می‎کنند.

گروه موسیقی نجوم اجرا در جشنواره گفت‌وگوی تمدن‌ها در سال 80 در اصفهان، شرکت در همایش‌های اقوام ایرانی در بخش موسیقی در سال80 در تهران، اجرا در دومین جشنواره دانشجویی در تهران در سال 82، شرکت در جشنواره موسیقی استان‌های جنوب کشور در بوشهر در سال83، شرکت در اولین جشنواره سراسری موسیقی آیینی (نسیم غدیر) در اردبیل سال 85، شرکت در جشنواره موسیقی شبی با موسیقی ایران ـ خوزستان در تالار وحدت تهران دی ماه 86، کسب مقام اول موسیقی مقامی در استان خوزستان در رامهرمز و کسب لوح و دیپلم افتخار در موسیقی مقامی در دزفول را در کارنامه خود دارد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار