تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۷
کد خبر: ۱۴۳۹۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش؛
نمایشگاه راهیان نور نیروی دریایی در خرمشهر افتتاح شد
با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در خرمشهر، نمایشگاه راهیان نور عرضه کننده دستاوردهای نیروی دریایی افتتاح شد
با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در خرمشهر، نمایشگاه راهیان نور عرضه کننده دستاوردهای نیروی دریایی افتتاح شد.

در پی برگزاری آئین تجلیل از خانواده شهدا و جانبازان نیروی دریایی که با حضور امیر دریادار حبیب الله سیاری در دانشگاه علوم فنون دریایی برگزار شد، نمایشگاه راهیان نور عرضه کننده دستاوردهای نیروی دریایی کشور توسط خانواده شهدای نیروی دریای و با حضور فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران افتتاح شد.

این نمایشگاه با دو هزار مترمربع مساحت دارای ۳۶ غرفه است که دستاوردهای نوین نیروی دریایی در آن به نمایش عموم گذاشته شده است.

این نمایشگاه از امروز به طو ر رسمی آماده میزبانی از بازدید کنندگان است و همه روز ه تا ۱۲ فرودین ۹۶ در دو نوبت صبح و بعد ازظهر دایر خواهد بود.

در حاشیه این مراسم از کتاب « شهری که خرم ماند» اثری از محبوبه السادات رضوی نیا نیز رونمایی شد. این کتاب حوادث مقاومت ۴۵ روزه مردم خرمشهر در روزهای آغازین تجاوز ارتش بعث به کشور و مجاهدت تکاوران نیروی دریایی به ویژه ناخدا « هوشنگ صمدی» را روایت می کند.

همچنین سردیس ناخدا « هوشنگ صمدی» از فرماندهان و تکاوران دوران دفاع مقدس با حضور امیردریادار سیادی در حاشیه افتتاح نمایشگاه نیروی دریایی در خرمشهر رونمایی بود.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار