تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵
کد خبر: ۱۴۳۹۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استاندار خوزستان:
فرآیند آموزش تا شیفت عصر روز 28 اسفندماه در خوزستان ادامه دارد
استاندار خوزستان اظهار کرد: فرآیند آموزش تا بعد از ظهر روز بیست و هشتم اسفندماه 95 در خوزستان ادامه دارد و دانش آموزان باید بر سر کلاس های درس حاضر شوند.
  غلامرضا شریعتی با اشاره به اینکه مسائل آموزش و پرورش با جدیت در استانداری دنبال می شود، اظهار کرد: مهمترین مسئله پیش روی آموزش و پرورش در شرایط فعلی کنکور است و در شورای آموزش و پرورش مصوب شد تا طی ماه های آینده تمامی امکانات و ظرفیت های استان در راستای کمک به اجرایی شدن برنامه بهبهود جایگاه کنکور در استان که توسط آموزش و پرورش ارائه شده است، بسیج شود.
 
 
وی با اظهار اینکه کمیته حمایت از  مسائل کنکور به ریاست رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در استانداری خوزستان تشکیل شده است، گفت: تمامی دستگاه ها ،شرکتها و سازمان های استان نیز موظف هستند برنامه بهبهود جایگاه کنکور در خوزستان را مورد حمایت های مالی و معنوی خود قرار دهند و حاصل اقدامات خود را در این خصوص باید به مدیریت استان گزارش دهند.
 
 
وی با تاکید بر برقراری عدالت آموزشی بین دانش آموزان، اضافه کرد: دانش آموزانی که از استعدادهای لازم برخوردار هستند اما تمکن مالی مناسبی برای شرکت در کلاس های کنکور ندارند ، باید مورد حمایت قرار بگیرند، تا در رقابت عقب نمانند.
 
 
شریعتی گفت: به دلیل در پیش بودن کنکور ،شورای آموزش و پرورش برای رسیدگی به مسائل دانش آموزان کنکوری هر دو هفته یک بار برگزار می شود و اولین شورای اداری در سال جدید نیز به این امر اختصاص داده شده است.
 
 
وی  با اشاره به اینکه آموزش و پرورش مسئله و دغدغه اصلی استان به شمار می رود، خاطر نشان کرد: تمامی مدیران موظف به حمایت از برنامه بهبود جایگاه کنکور در استان هستند و هر مدیری که همراهی نکند به عنوان یک فرد مخل در حرکت توسعه استان شناخته می شود.
 
 
استاندار خوزستان با اظهار اینکه باید زمینه رشد فرصت های موجود در استان فراهم شود، افزود: در مهرماه نیز تمرکز برنامه های ما به حوزه پیش دبستانی معطوف شده بود  و توانستیم پیش دبستانی خوزستان  را از رتبه 18 در کشور به رتبه نخست برسانیم  و این امر نشان دهنده وجود پتانسیل ها و استعدادهای لازم در آموزش و پرورش استان برای جهش در تمامی زمینه هاست.
 
 
شریعتی در عین حال  با اشاره به تعطیلی های پیش آمده در مدارس به علت پدیده ریزگردها، بیان کرد: کلیه مدارس استان خوزستان تا بعد از ظهر روز شنبه 28 اسفندماه  95 دایر هستند و فرآیند آموزش را تا آخرین ساعات ادامه می دهند./پانا
:
:
:
آخرین اخبار