تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۱۴۳۹۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سردار کارگر در جمع خبرنگاران:
یادمان شهید حسن باقری سال آینده رسما افتتاح می شود
رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: یادمان سردار شهید «حسن باقری» در منطقه عمومی فکه سال آینده افتتاح خواهد شد
رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: یادمان سردار شهید «حسن باقری» در منطقه عمومی فکه سال آینده افتتاح خواهد شد.

سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس ستاد مرکزی راهیان نور و رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس عصر امروز در حاشیه حضور در یادمان شهدای هویزه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۵۷ یادمان شهدا در هفت استان درگیر جنگ یعنی استان‌های خوزستان، ایلام، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی، بوشهر و هرمزگان وجود دارد.

وی افزود: یادمان سردار شهید «حسن باقری» در منطقه فکه نیز با وجود اینکه امسال مورد بازدید کاروان‌های راهیان نور قرار می‌گیرد اما سال آینده افتتاح خواهد شد.

سردار کارگر بیان کرد: وضعیت یادمان‌ها و زیر ساخت‌ها نسبت به سال گذشته بهبود یافته است. وضعیت جاده‌ها نیز بهتر شده است و امیدواریم مردم از امکانات به خوبی استفاده کنند و ما هم در مقابل خدمات مناسبی ارائه بدهیم.

وی گفت: شب مانی در یادمان‌ها نیز امسال فراهم شده است که قریب به ۱۵۰ هزار نفر شب مانی داریم که ۹۰ درصد در استان خوزستان صورت می‌گیرد.

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور در ادامه با بیان اینکه سال گذشته قریب به ۷۰۰ هزار نفر در دوره اوج راهیان نور جنوب در منطقه عمومی خوزستان حضور پیدا کردند، گفت: امسال احتمال می‌دهیم این میزان، هشت تا ۱۰ درصد افزایش داشته باشد.

وی با تشکر از مجموعه نیروی انتظامی بیان کرد: سال گذشته حادثه‌ای که منجر به فوت در راهیان نور شود، وجود نداشته است، علتش نیز حضور فعال نیروی انتظامی و پلیس راه در راهیان نور بوده است.

سردار کارگر بیان ساخت: ما در راهیان نور اعلام آمادگی کردیم که اگر تمهیداتی از سوی دولت فراهم شود در خصوص درختکاری به وزارت جهاد کشاورزی کمک برسانیم.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار