تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۱۴۳۹۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
271 پروژه ورزشی نیمه تمام در خوزستان وجود دارد
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان اینکه 271 پروژه ورزشی نیمه تمام در خوزستان وجود دارد گفت:برای تکمیل این تعداد پروژه به 211 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که امیدواریم در سال آینده با اجرایی شدن برنامه ششم توسعه این اعتبار تامین شود
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان اینکه 271 پروژه ورزشی نیمه تمام در خوزستان وجود دارد گفت:برای تکمیل این تعداد پروژه به 211 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که امیدواریم در سال آینده با اجرایی شدن برنامه ششم توسعه این اعتبار تامین شود.

افشین حیدری اظهار کرد: توسعه زیرساخت ها و تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی استان اولویت اصلی ما محسوب می شود.
وی گفت: هم اکنون 140 باشگاه خصوصی در خوزستان فعالیت دارند اما بدنبال جذب سرمایه گذار خصوصی و فعالان اقتصادی که تمایل به سرمایه گذاری در ورزش دارند، هستیم.

افشین افزود: هر چه میزان سرانه ورزشی خوزستان بیشتر شود شور و نشاط در جامعه بیشتر شده و میل و رغبت نوجوانان و جوانان به امر ورزش دوچندان خواهد شد.

وی گفت: خوزستان دارای استعدادهای بسیار زیادی در حوزه‌ ورزش است و بسیاری از ورزشکاران خوزستانی اکنون در رده‌ها و رشته‌های مختلف تیم‌های ملی حضور دارند و برخی از آنها در میدان های معتبر جهانی از جمله المپیک افتخار آفرینی کرده‌اند.

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان افزود: استفاده از این ظرفیت‌ها برای توسعه ورزش درخوزستان و نیز تربیت جوانان و نوجوانان مستعد باید جزو اولویت کاری دستگاه‌های اجرایی و غیر دولتی باشد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار