تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۱۴۳۹۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آماده باش کامل مراکز درمانی استان در ایام تعطیلات نوروزی
شماره تلفن ٣٣٣٨٩١٨٣ -٠٦١سامانه تلفنی ستاد رها دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز می باشد که مردم می توانند شکایات مربوط به اورژانس ها را با این تلفن در میان بگذارند تا همکاران ستاد رها در اسرع وقت رسیدگی کنند
خوزنیوز: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان داشت: تعداد ٨٥ تیم دو و سه نفره در استان بر تهیه و توزیع مواد غذایی در رستورانها و اماکن مربوطه در ایام تعطیلات نوروز نظارت دارند.

دکتر مهران ورناصری ادامه داد: هموطنان عزیز می توانند در صورت مشاهده هر گونه نقایص بهداشتی با سامانه تلفنی ١٩٠ تماس گرفته و شکایات خود را در خصوص مشکلات و نقائص بهداشتی موجود مطرح نمایند.

ورناصری با بیان اینکه لازم است مردمی که قصد سفر در ایام نوروز را دارند، نکات ایمنی لازم را رعایت کنند، عنوان کرد: 142 پایگاه اورژانس شامل٩٠ پایگاه جاده ای و ٥٢ پایگاه شهری و همچنین ٢ آمبولانس هوایی در خوزستان آماده خدمت رسانی به مصدومین سوانح و حوادث ترافیکی در صورت نیاز هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اذعان داشت: ٤٢بیمارستان موجود در استان اعم از دولتی و خصوصی برای ارائه خدمات درمانی در ایام نوروز آماده باش هستند.

وی ادامه داد: ٤٢ درمانگاه شبانه روزی در استان خدمات خود را در این ایام ارائه خواهند نمود، همچنین١١مرکز دندانپزشکی فعال، 17 مرکز تصویربرداری، ٢٢ آزمایشگاه و ٤٠ داروخانه در ایام تعطیلات، فعال و ارائه دهنده خدمت هستند.

ورناصری اظهار داشت: کتابچه راهنمایی حاوی مشخصات کامل مراکز درمانی مختلف فعال استان خوزستان تهیه و تدارک دیده شده است که در بین مردم و مسافران نوروزی توزیع می گردد.

وی در پایان ضمن آرزوی سالی پر از سلامتی و موفقیت را برای مردم عزیز و همچنین همکارانم در حوزه سلامت، خاطرنشان کرد: شماره تلفن ٣٣٣٨٩١٨٣ -٠٦١سامانه تلفنی ستاد رها دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز می باشد که مردم می توانند شکایات مربوط به اورژانس ها را با این تلفن در میان بگذارند تا همکاران ستاد رها در اسرع وقت رسیدگی کنند.
:
:
:
آخرین اخبار