تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۱۴۳۹۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برنامه درمانگاه های بیمارستان امام اهواز در عیدنوروز
خوزنیوز: سرپرست مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز از برنامه درمانگاه های بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز در عیدنوروز خبرداد و گفت: درمانگاه های تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز از پنجم فروردین ماه آماده خدمات دهی هستند.

به گزارش خوزنیوز؛ دکتر کامبیز معصومی در خصوص اظهار کرد: با توجه به فعالیت گسترده اورژانس و بخش های مختلف درمانی بیمارستان در این ایام، فعالیت درمانگاه های این مرکز در سال جدید نیز از پنجم فروردین ماه آغاز می شود. درمانگاه های تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان امام(ره) در ایام نوروز تا 10 فروردین ماه به کار خود ادامه خواهند داد.

وی افزود: بر اساس جدول زمانبندی فعالیت این درمانگاه ها در ایام نوروز، درمانگاه زنان روزهای پنجم، ششم، هفتم، هشتم و نهم فروردین ماه آماده ارائه خدمات به مراجعه کنندگان محترم در ایام نوروز است.

سرپرست مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز گفت: درمانگاه های اعصاب و روان و جراحی عمومی نیز روز ششم فروردین ماه برای خدمات دهی به بیماران و مراجعه کنندگان آماده فعالیت هستند.

معصومی افزود: درمانگاه ارتوپدی روزهای ششم، هفتم، هشتم، نهم و دهم فروردین ماه و درمانگاه گوش و حلق و بینی(ENT) روزهای هشتم، نهم و دهم فروردین ماه فعال است.

وی اظهارکرد: همچنین در ایام عیدنوروز درمانگاه های فتوتراپی، هولتر، شنوایی سنجی، اسپیرومتری، دانسیتومتری و رادیولوژی همه روزه فعالیت می کند. بیماران می توانند بر اساس اطلاعیه های قبلی به صورت حضوری، تلفنی و اینترنتی، نوبت خود را دریافت کنند.

سرپرست مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز گفت: بیماران برای دریافت نوبت از طریق اینترنتی می توانند به سایت بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز به نشانی http://himam.ajums.ac.ir مراجعه و با کلیک بر قسمت مربوط به نوبت دهی اینترنتی به صفحه موردنظر وارد شوند.

معصومی اظهارکرد: همچنین برای دریافت نوبت می توان از طریق تلفن گویای درمانگاه ها اقدام کرد؛ 32923985، 32923986، 32923987، 32923988، 32227245 و 32228247 شماره های تماس جهت دریافت نوبت به صورت تلفنی است.
:
:
:
آخرین اخبار