تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۱۴۳۹۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استقرار چهار پست امداد و نجات هلال احمر در اهواز
این جمعیت از 25 اسفند ماه و به مدت 20 روز چهار پست امدادو نجات و سه پست ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی را به منظور خدمت رسانی به مسافران نوروزی در این شهرستان راه اندازی کرده است
خوزنیوز: رئیس جمعیت هلال احمر اهواز گفت: این جمعیت از 25 اسفند ماه و به مدت 20 روز چهار پست امدادو نجات و سه پست ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی را به منظور خدمت رسانی به مسافران نوروزی در این شهرستان راه اندازی کرده است.

 به گزارش خوزنیوز؛ سید فتح اله هاشم نژاد بیان کرد: پست های امداد و نجات نوروزی این جمعیت با هدف نجات مصدومین تصادفات از خودروها، اسکان اضطراری و ارایه کمک های اولیه به مسافرین مراجعه کننده در ورودی جاده اندیمشک به اهواز، جاده اهواز به حمیدیه جنب پارک جنگلی گمبوعه ، جاده قدیم خرمشهر به اهواز و پادگان شهید محمودوند ویژه زایران راهیان نور برپا شده است.

وی با اشاره به لزوم ارایه اطلاعات صحیح در خصوص مناطق گردشگری شهرستان و آگاه سازی آنها در خصوص بهبود رفتارهای ترافیکی و ایمنی سفر گفت: سه پست ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی با اهداف مذکور در م میدان راه آهن ، میدان شهید بندر و پلیس راه قدیم اهواز-اندیمشک مستقر شده است.

هاشم نژاد همچنین در ادامه از راه اندازی پویش ملی "نه به تصادفات جاده ای" و اجرای طرح بهرفت در اهواز خبر داد و گفت : محوری‌ترین برنامه سازمان جوانان هلال احمر در نوروز امسال این طرح است که با هدف  فرهنگ‌سازی برای رانندگی  با راه‌اندازی پویش ملی نه به تصادفات جاده‌ای نهضت آگاه‌سازی رانندگان نسبت به خطرات پیش روی آنها در سفر را به ایشان گوشزد می کند.

رئیس جمعیت هلال احمر اهواز اضافه کرد:پیمان نامه ای نیز در این کمپین وجود دارد که نکاتی در مورد رعایت نکات ایمنی در رانندگی است و مردم و مسئولان استان با امضا این پیمان نامه هم قسم می شوند برای حفظ جان خود و دیگران نکات ایمنی را در رانندگی رعایت کنند.

وی افزود: طرح بهبود رفتارهای ترافیکی موسوم به بهرفت با هدف طراحی الگویی علمی برای کاهش تصادفات تدوین شده است تا جوانان آموزش دیده جمعیت مراجعین را آموزش داده و موجب تغییر محسوس رفتارهای خطرناک آنها مانند سرعت و سبقت غیر مجاز و رانندگی در حالت خواب آلودگی شوند.
:
:
:
آخرین اخبار