تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۱۴۴۰۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
میزبانی ویژه مازندرانی ها از مسافران خوزستانی
مسئول ستاد اسکان اداره کل آموزش و پرورش مازندران گفت : مسافران نوروزی خوزستان از خدمات و امکانات ویژه ستاد اسکان این استان در ایام نوروز 96 برخوردار می شوند .

فرامرز اسدپور افزود : در اختیار گذاشتن سوئیت و اتاق های خوب و مناسب تر مدارس ستاد اسکان مازندران و نیز تخفیف هزینه کرایه ازجمله خدماتی است که برای میزبانی از مسافران استان خوزستان در نظرگرفته شده است .
وی این تدبیر و درایت مسئولان ستاد اسکان مسافران نوروزی مازندران را با توجه به شرایط سخت ناشی از گرد و خاک روزها و ماههای اخیر در خوزستان اعلام کرد و ادامه داد : امیدواریم با اقدامات درنظرگرفته شده بخشی از مشقت های هموطنانمان در استان با ارائه این خدمات ویژه ترمیم یابد .
به گفته مسئول ستاد اسکان آموزش و پرورش مازندران از آغاز فعالیت ستاد اسکان در تاریخ 27 اسفند تاکنون 720 خانوار به تعداد 9 هزار و 54 نفر روز مسافر در مدارس اسکان اقامت کردند .
وی گفت : از این تعداد مسافر هشت هزار و 472 نفر فرهنگی و 582 نفر غیر فرهنگی بودند .
مسئول ستاد اسکان آموزش و پرورش مازندران افزود : 415 مدرسه به تعداد بیش از سه هزار کلاس درس استان برای میزبانی و اسکان مسافران نوروز سال 96 درنظر گرفته شده است .
براساس تعرفه اعلام شده از سوی وزارت آموزش و پرورش هزینه یک شب اقامت در کلاس ویژه برای فرهنگیان 28 هزار تومان و برای افراد غیر فرهنگی نیز 55 هزار تومان است .
همچنین تعرفه کرایه یک شب اقامت برای مدارس گروه الف برای فرهنگیان ، کارکنان دولت و مشاغل آزاد به ترتیب 24 هزار و 500 ، 42 هزار و 66 هزار تومان است .
تعرفه هزینه یک شب اقامت در کلاس ها گروه ب برای فرهنگیان ، کارکنان دولت و مشاغل آزاد به ترتیب 18 ، 35 و 51 هزار تومان است .
ظرفیت اقامت هر یک از این کلاس ها تا پنج تن است .
نوروز سال 95 حدود 400 هزار نفر روز در قالب 27 هزار و 503 خانوار مهمان آموزش و پرورش مازندران بودند که از این میزان 24 هزار و 707 خانوار فرهنگی و 2 هزار و 796 خانوار غیر فرهنگی بودند .
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار