تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳
کد خبر: ۱۴۴۰۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برنامه لحظه تحویل سال در مناطق عملیاتی خوزستان
با حضور کاروان‌های راهیان نور از سراسر کشور ویژه برنامه لحظه تحویل سال در مناطق عملیاتی و یادمان‌های شهدا در خوزستان برگزار می‌شود.
با حضور کاروان‌های راهیان نور از سراسر کشور ویژه برنامه لحظه تحویل سال در مناطق عملیاتی و یادمان‌های شهدا در استان خوزستان برگزار می‌شود.

 
این برنامه معنوی با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جوانان انقلابی از سراسر کشور صبح روز دوشنبه 30 اسفند ماه سال 1395 آغاز می‌شود و مهیمانان شهدا سال جدید را در کنار شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس آغاز می‌کنند.

 
ویژه برنامه لحظه تحویل سال در معراج شهدای اهواز ساعت 10 صبح روز دوشنبه با قرائت قرآن و حدیث کسا در کنار پیکر مطهر شهدای تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس آغاز می‌شود.

 
در این برنامه امیر سرتیپ دوم غلامحسین دربندی، از راویان ارتش جمهوری اسلامی ایران به روایت‌گری می‌پردازد و آیت‌الله حسینی‌بوشهری، از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم سخنرانی و ذاکر اهل بیت(ع) مصطفی مروانی از مداحان شهرستان اهواز مدیحه سرایی می‌کند.

 
در یادمان شهدای چذابه نیز برنامه‌های متنوعی برای لحظه تحویل سال تدارک دیده است که در جوار قبور شهدای گمنام برگزار می‌شود. به همت سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران و خادمان شهدا محل برگزاری مراسم و تزئینات آن انجام شد.

 
همچنین با حضور کاروان‌های راهیان نور ویژه برنامه تحویل سال نو در حسینیه یادمان فکه و قتلگاه شهدای عملیات والفجر مقدماتی در شهرستان دشت آزادگان انجام می‌شود.

 
با حضور کاروان‌های راهیان نور از سراسر کشور ویژه برنامه لحظه تحویل سال در شلمچه در خرمشهر برگزار می‌شود، این برنامه معنوی با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جوانان انقلابی روز دوشنبه 30 اسفند ماه سال 1395 از ساعت 11 صبح آغاز می‌شود و تا ساعت 14 ادامه دارد.

 
در ویژه برنامه لحظه تحویل سال در شلمچه حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان در جمع زائران سرزمین نور و میهمانان شهدا سخنرانی می‌کند و مهدی سلحشور از مداحان اهل بیت(ع) قم در کنار مزار شهدای گمنام عملیات کربلای 5 در منطقه شلمچه به نوحه‌خوانی و مرثیه‌سرایی می‌پردازد.

 
ابراهیم سنایی از شاعران و حماسه‌سرایان استان خوزستان نیز در ویژه برنامه لحظه تحویل سال در شلمچه اشعار خود را قرائت می‌کند./ عصر امروز
:
:
:
آخرین اخبار