تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸
کد خبر: ۱۴۴۰۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دکترخواجه در پیام نوروزی:
ارتقاء علمی دانشگاه چمران در سال 96 ادامه می‌یابد
رییس دانشگاه شهید چمران اهواز در پیامی به مناسبت آغاز سال نو، با تبریک فرارسیدن نوروز بر ادامه تلاش‌ها در سال جدید برای جبران کاستی‌ها و ارتقاء علمی دانشگاه تأکید کرد
رییس دانشگاه شهید چمران اهواز در پیامی به مناسبت آغاز سال نو، با تبریک فرارسیدن نوروز بر ادامه تلاش‌ها در سال جدید برای جبران کاستی‌ها و ارتقاء علمی دانشگاه تأکید کرد.

متن پیام دکتر غلامحسین خواجه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بهار نویدبخش شکوفایی و بالندگی عالم طبیعت و گردش و دگرگونی زمان‌ بر اندیشه هوشیار و زنگ بیداری است. بهار نشانه‌ای برای درک حقیقت آفرینش و دریچه‌ای برای رسیدن به شناخت و معرفت و فرصتی برای بازنگری در کردار و پندار انسان است. بهار جریانی برای تفکر و تعمق در ماهیت جهان طبیعی و درسی سودمند برای فهم معاد و حیات و ممات آدمی است و نوروز به‌عنوان آغازین روز از فصل بهار نویدبخش تحرک و پویایی و هنگامه‌ی تجلی موهبت و محبت الهی بر بستر طبیعت، مهر ماندگار نیاکان و پیشینیان ما روز نکوداشت همه خوبی‌ها و نیکویی‌ها، پیام‌آور امید و محبت، دوستی و آرامش، صفا و صمیمیت در نزد ایرانیان است.

در آستانه سال 1396 یاد و خاطره شهدای جاوید انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و مدافعان حرم و کلیه همکاران عزیزی که بر اساس تقدیر و مشیت الهی در جمع ما نیستند گرامی داشته،  دیدگان و قلب‌ها را به قطره‌های زلال شبنم لطف پروردگار یگانه شست‌وشو می‌دهیم و با اندیشه در راز شگفت‌انگیز خلقت فصلی نو از رویش و سرزندگی را تجربه می‌کنیم و با مدد از دعای یا مقلب‌القلوب و الابصار، یا مدبر الیل و النهار یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال از خدای مهربان می‌خواهیم که بهترین نعمت‌هایش را بر ما ارزانی بخشد.

سالی که گذشت با همه فراز و فرودها، شیرینی و تلخی‌ها، موفقیت و ناکامی‌ها از ره‌توشه‌ی آن تجربه‌ها آموخته‌ایم، تجربه‌هایی که می‌تواند ما را به سمت دگرگونی، رویش و خیرش نیک سوق دهد.

در سال گذشته کوشش گردید تا با انضباط مالی، پرهیز از روزمرگی، بازنگری در برنامه‌ها و روش‌ها، تسریع در رسیدگی و انجام به موقع امور، گسترش همکاری‌های علمی و بین‌المللی، گسترش ارتباطات علمی میان دانشگاه و دستگاه‌های دیگر، اجرای برنامه‌ها و پروژه‌های عمرانی مغفول مانده، تجهیز و ارتقاء چاپخانه دانشگاه، بازسازی و نوسازی بخشی از تجهیزات آزمایشگاهی،  بازنگری در آیین‌نامه‌ها و تلاش جمعی برای ارتقای علمی دانشگاه، راه‌هایی نو برای جبران کاستی‌ها جستجو گردد و در سال آینده نیز به لطف خدا و با کمک آحاد دانشگاهیان این کوشش ادامه می‌یابد.

ایام میمون و پرطراوت بهار و نوروز را به پیشگاه خانواده بزرگ دانشگاه شهید چمران اهواز شادباش عرض می‌کنم و از همراهی‌ها و همکاری‌های بی‌دریغ کلیه اقشار دانشگاه ، اساتید ارجمند و گرانقدر، دانشجویان عزیز، کارکنان شریف و زحمتکش، معاونان، مدیران، رؤسای دانشکده‌ها و مراکز تحقیقاتی و مدیران گروه‌های آموزشی صمیمانه تشکر و قدردانی نموده از آرام بی‌همتا سالی سرشار از شادکامی، پیشرفت، بالندگی، سرزندگی و موفقیت را برای همه دانشگاهیان عزیز آرزو می‌کنم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار