تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۱۴۴۰۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سردار فضلی:
تاکید فراوان مقام معظم رهبری بر گسترش و تقویت راهیان نور
حضور کم نظیر و بی نظیر مردم شریف ما در کاروان های راهیان نور فضای معطری ایجاد کرده است و در واقع امروز زائران شهدا در این معامله با خدا شریک شده اند و برای خود سهم خواهی میکنند
جانشین ستاد مرکزی راهیان نور کشور: حضور کم نظیر و بی نظیر مردم شریف ما در کاروان های راهیان نور فضای معطری ایجاد کرده است و در واقع امروز زائران شهدا در این معامله با خدا شریک شده اند و برای خود سهم خواهی میکنند.

به نقل از ستاد خبری راهیان نور، سردار علی فضلی در حاشیه بازدید از یادمان طلائیه اظهار کرد:  خداوند را شاکر هستیم که در آستانه تحویل سال این توفیق نصیب ما شد تا در قدمگاه شهیدان عزیزمان و دژ رزمگاه رزمندگان اسلام، یادمان طلائیه حضور پیدا بکنیم.

وی ادامه داد : حضور کم نظیر و بی نظیر مردم شریف ما در کاروان‌های راهیان نور فضای معطری ایجاد کرده است و در واقع امروز زائران شهدا در این معامله با خدا شریک شده‌اند و برای خود سهم خواهی می‌کنند خداوند را شاکر هستیم از این که بستری آماده شده و امکان آمدن مردم به سرزمین نور فراهم شده است.

سردار فضلی با اشاره به حضور زائران راهیان نور از کشورهای مختلف گفت: زائرینی از اقصا نقاط گیتی در این مناطق حضور پیدا می‌کنند.تردید نداشته باشید که آنان هم از این محل مجاهدت و فداکاری‌ها بهره معنوی کامل را می‌برند.

جانشین ستاد مرکزی راهیان نور کشور افزود: مقام معظم رهبری تاکید فراوانی بر گسترش و تقویت و توسعه بستر راهیان نور کرده اند در تلاش هستیم با همت دست اندرکاران راهیان نور منویات رهبری را در میدان عمل پیاده بکنیم.

وی در پایان گفت: کارهای بزرگی در راهیان نور انجام شده است که به عنوان مثال می‌توان گفت رشد حضور زائران شهدا در این حماسه بزرگ فرهنگی نسبت به سال‌های پیش افزایش چشم گیری داشته است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار