تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۱۴۴۰۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جانشین فرمانده سپاه حضرت ولی عصر خوزستان:
بیابان زدایی امسال در دستور کار راهیان نور قرار دارد
کاروان های راهیان نور امسال در کنار زیارت یادمان ها، بیابان زدایی در خوزستان را هم در دستور کار دارند
جانشین فرمانده سپاه حضرت ولی عصر خوزستان گفت: کاروان های راهیان نور امسال در کنار زیارت یادمان ها، بیابان زدایی در خوزستان را هم در دستور کار دارند.

سردار محمد معین پور در یادمان طلائیه اظهار کرد: برنامه های راهیان نور مختلف است و امسال با توجه به مشکلات استان خوزستان در ارتباط با ریزگردها و توسط رئیس سازمان بسیج هم اعلام شد، کاروان های راهیان نور در بحث بیابان زدایی همکاری می کنند.

وی افزود: راهیان نوری که به استان خوزستان می آیند تقریبا سه بخش هستند. بخشی برای زیارت یادمان ها و مناطق عملیاتی، بخشی از آنها در بحث بیابان زدایی در مناطق فوق بحرانی کار می کنند و بخشی دیگر هم در قالب گروه های جهادی و برای کارهای محرومیت زدایی در روستاها و مناطق محروم حضور پیدا می کنند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ولی عصر خوزستان بیان کرد: ساخت جاده، پل، بازسازی خانه ها و ساخت خانه عالم در روستاها از جمله کارهای انجام شده توسط گروه های جهادی راهیان نور است.

سردار معین پور تصریح کرد: بخش بیابان زدایی امسال شکل گرفته و در اراضی بین اهواز ـ ماهشهر فعالیت می کنند، البته در عین حال زیارت از یادمان های دفاع مقدس را هم دارند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار