تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۱۴۴۰۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
افزایش 30درصدی بازدید کاروان راهیان نور در خوزستان
با آغاز بازدید کاروان های راهیان نور از مناطق جنگی و یادمان های دفاع مقدس تعداد بازدید کنندگان امسال 30درصد نسبت به مشابه سال گذشته افزایش داشته است
مسئول راهیان نور و گردشگری سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: با آغازبازدید کاروان های راهیان نوراز مناطق جنگی و یادمان های دفاع مقدس تعداد بازدید کنندگان امسال 30درصد نسبت به مشابه سال گذشته افزایش داشته است .

سروان نادر محمد میسایی اظهار کرد : 13منطقه یادمان دفاع مقدس در استان خوزستانت از15 اسفند تا پایان تعطیلات نوروزی 96 شاهد استقبال گرم کاروان ها و مسافران شخصی از اماکن مقدس جنگی است .

وی افزود: سه یادمان رمضان ، دهلاویه و چذابه در خوزستان مسیر تردد مسافران و کاروان های راهیان نور فعال شده و برای میزبانی مسافران نوروزی آماده پذیرایی می باشد .

محمد میسایی خاطر نشان کرد :مسافران نوروزی که خارج از قالب کاروان های راهیان نور به مناطق بازدید یادمان های دفاع مقدس حضور پیدا می کنند از امکانات رفاهی و محل اسکان بر خوردار می شوند که می توانند از این امکانات استفاده کنند .

مسئول راهیان نور و گردشگری سپاه ولیعصر(عج) خوزستان بیان کرد :نیروهای امداد و نجات،اورژانس،حمل و نقل وامنیت منطقه ای در محل یادمان های شهدای خوزستان مستقر هستند.

سالانه بیش از 6 میلیون نفر زایران راهیان نور از داخل و خارج کشور به مناطق دوران دفاع مقدس خوزستان سفر می کنند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار