تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۲
کد خبر: ۱۴۴۰۶۷
تعداد نظرات: ۴ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هشدار ستاد بحران خوزستان نسبت به بارندگی شدید در شمال و شرق خوزستان
ستاد بحران استانداری خوزستان نسبت به وقوع بارندگی شدید و تگرگ در استان به ویژه مناطق مرتفع شمال و شرق هشدار داد
ستاد بحران استانداری خوزستان نسبت به وقوع بارندگی شدید و تگرگ در استان به ویژه مناطق مرتفع شمال و شرق هشدار داد.

در اطلاعیه اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان آمده است: اداره کل هواشناسی خوزستان درباره تشکیل سامانه بارش زای بسیار فعالی که از بعد ازظهر امروز استان را تحت تاثیر قرار می دهد، اخطاریه صادر کرده است.

بر این اساس این سامانه بارشی ابتدا باعث افزایش ابر از عصر امروز و سپس وقوع بارندگی همراه با رعد و برق و ریزش تگرگ در سطح استان از اواخر وقت شنبه پنجم فروردین96(بویژه از روز پنج شنبه) تا صبح شنبه می شود،حجم بارش ها در مناطق مرتـفع شمـال و شـرق استان نسبت به سایر نقاط بیشتر خواهد بود.

در ادامه آمده است: با توجه به شدت بارش ها، آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه ها پیش بینی می شود، همچنین وزش بادهای شدید و برخاستن گرد و غبار و کاهش کیفیت هوا در ساعاتی و مواج شدن خلیج فارس در این مدت انتظار می رود.

بر اساس این اطلاعیه اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستـان باید نسبت به اتخاذ تمهیدات لازم اعم از برقراری کشیک شبانه روزی و آماده باش دستگاه های مرتبط مراکزبهداشتی و درمانی، بازدید و بررسی پست ها و خطوط انتقال برق، بازدید و بررسی تاسیسات دفع فاضلاب و شبکه های آبرسانی، نظارت بر سیل بندها و راه ها، اطلاع رسانی به شهروندان به ویژه بیماران، کودکان، سالمندان، مسافران، کشاورزان، دامداران، صیادان و افراد ساکن در معرض خطر و مناطق با احتمال وقوع تنـدباد و صاعقه و سیل برای رعایت نکات ایمنی و بهداشـتی اقدام کنند.

همچنین اداره کل هواشناسی خوزستان اعلام کرده است بارش‌ها اغلب در مناطق شمال و شرق استان رخ می دهد به همین دلیل به مسافران نوروزی توصیه شده است در این روزها از نزدیک شدن به حاشیه رودخانه‌ها جدا خودداری کنند و از چادر زدن در مکان‌هایی که امکان آبگرفتگی دارد بپرهیزند.
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۴
0
1
ای ول ستادبحران خوزستان
ناشناس
|
-
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۴
0
0
الان ما شهرک بعثت ماهشهریم و اینجاروآب گرفته داره توخونه هامون میاد اما هیچ کسی پاسخگونیست
خودتون خسته نشدید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۵
0
1
خسته نشدید اینقدر پیش بینی هاتون اشتباه میشه.. همونطور که همه شاهد بودن بارندگی در جنوب استان از بقیه نقاط بخصوص شمال استان که میگفتید خیلی بیشتر بود شمال استان در حدود 10-15میلیمتر بارندگی داشت جنوب و مرکز استان در محدوده 20-80 میلیمتر. ..برید کشکتون رو بسابید شما رو چی به هواشناسی
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۰
0
0
وای به شما که باغملک رو اب برد اما هیچکس باخبر نیست یاتو ماه بهمن ماه باغملک حدود چهار سانت برف زده بود هواشناسی نگفت بابا چرا مردم رو با هشدار ها میترسونین
:
:
:
آخرین اخبار