تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲
کد خبر: ۱۴۴۰۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بارش 37 میلی متری باران در هندیجان
به علت شدت بارش باران شب گذشته در این شهرستان، مسافران و گردشگران نوروزی در مدارس و سالن های مدیریت بحران اسکان اضطراری داده شدند
فرماندار هندیجان گفت: به علت شدت بارش باران شب گذشته در این شهرستان، مسافران و گردشگران نوروزی در مدارس و سالن های مدیریت بحران اسکان اضطراری داده شدند.

کورش مودت شنبه اظهار کرد: بارش 37 میلی متری باران از عصر جمعه موجب غافلگیری مسافران نوروزی در پارک های این شهرستان شد.

وی گفت: با آمادگی کامل اعضای ستاد مدیریت بحران این شهرستان کلیه مسافران شب گذشته به مدارس، سالن های مدیریت بحران این شهرستان هدایت و سکونت داده شدند.

مودت با تقدیر و تشکر از شهروندان هندیجان گفت: تعدادی از شهروندان فهیم هندیجان ساعت یک بامداد شب گذشته با حضور در محل پارک ها برای اسکان مهمان نوروزی در منازل خود اعلام آمادگی کردند.

وی افزود: بارندگی شدید شب گذشته علاوه بر آبگیری معابر و خیابان های داخل شهر موجب توقف کلیه وسایط نقلیه در محورهای ارتباطی این شهرستان به بندر ماهشهر و دیلم شد.

رئیس ستاد مدیریت بحران هندیجان گفت: اداره راه و شهرسازی، هلال احمر، برق و آب در آماده باش کامل می باشند و تمامی محورهای ارتباطی این شهرستان در حال حاضر باز است و مشکل خاصی تا کنون گزارش نشده است.

یک سالن مدیریت بحران، 20 مدرسه و یک مرکز رفاهی آموزش پرورش با 100 نفر ظرفیت در شهرستان هندیجان در حال ارائه خدمات به مسافران نوروزی می باشند.

شهرستان هندیجان با 38 هزار نفر جمعیت در جنوب استان خوزستان قرار گرفته است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار