تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۱۴۴۱۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آبگرفتگی خیابان‌های اهواز در پی بارندگی
معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با اشاره به وقوع آبگرفتگی در معابر و خیابان‌های اهواز در پی بارندگی دو روز اخیر گفت: اکنون وضعیت آبگرفتگی در منطقه "سه‌راه خرمشهر" بسیار حاد است
معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با اشاره به وقوع آبگرفتگی در معابر و خیابان‌های اهواز در پی بارندگی دو روز اخیر گفت: اکنون وضعیت آبگرفتگی در منطقه "سه‌راه خرمشهر" بسیار حاد است.

علیرضا حلاج در خصوص وضعیت آبگرفتگی معابر و خیابان‌های اهواز در دو روز اخیر اظهار کرد: در بسیاری از مناطق آبگرفتگی رفع شده و نیروهای ما در هر منطقه با تانکر مشغول دفع آب‌های سطحی هستند.

وی با بیان این‌که وضعیت معابر شهری تا اواخر وقت امروز(5 فروردین ماه) به حالت عادی باز خواهد گشت، افزود: در خیابان‌ها و مناطقی که به دنبال بارش‌های دو روز اخیر دچار آبگرفتگی شده‌اند، نیروهای ما همچنان مشغول هستند و تا آخر وقت امروز وضعیت در این مناطق عادی خواهد شد اما در مناطقی که مشکل فاضلاب دارند و فاضلاب در خیابان‌ها و معابر بالا آمده است، باید مجموعه آب و فاضلاب اقدام کند.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز عنوان کرد: وضعیت آبگرفتگی در منطقه سه‌راه خرمشهر به علت ریزش خط فاضلاب بسیار حاد و میزان آبگرفتگی نیز بسیار زیاد است. نیروهای ما و آبفا در تلاش هستند تا وضعیت این منطقه نیز تا دو روز آینده عادی شود.

حلاج با بیان این‌که دفع فاضلاب و راه‌اندازی سیستم فاضلاب بر عهده شهرداری نیست، تصریح کرد: تنها عملیات دفع آب‌های سطحی بر عهده شهرداری است و خوشبختانه در بارش‌های اخیر تمام مناطق شهر به کلی درگیر این موضوع نشده و در برخی از مناطق آبگرفتگی داریم.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسین
|
-
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۶
0
0
20 سال است که وضعیت فاضلاب منطقه سه راه خرمشهر بحرانی است و با هر بارندگی، کل منطقه را آب می گیرد. چرا در طی این 20 سال هیچ مسئولی در شهرداری، شورای شهر، آب و فاضلاب، فرمانداری یا ... فکری برای ساکنین این منطقه نکرده است؟؟ حل مشکل فاضلاب منطقه سه راه خرمشهر که از غنی سازی اورانیوم سختتر نیست تا نیازمند کشورهای خارجی برای انجام آن باشیم. مشکل فاضلاب این منطقه تنها با عزم ساده مسئولین قابل حل است.
:
:
:
آخرین اخبار