تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۱۴۴۱۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس پلیس راه خوزستان خبر داد:
افزایش 90 درصدی تصادفات در خوزستان
رییس پلیس راه خوزستان با اشاره به تخریب کامل یکی از پل‌های اصلی محور امیدیه - بندر دیلم بر اثر بارش‌های شدید دو روز اخیر گفت: تا اطلاع ثانوی این محور مسدود است و مسافران و رانندگان باید از مسیر جایگزین تردد کنند
رییس پلیس راه خوزستان با اشاره به تخریب کامل یکی از پل‌های اصلی محور امیدیه - بندر دیلم بر اثر بارش‌های شدید دو روز اخیر گفت: تا اطلاع ثانوی این محور مسدود است و مسافران و رانندگان باید از مسیر جایگزین تردد کنند.

سرهنگ رضا دولتشاهی اظهار کرد: شب گذشته بارش‌های شدیدی در محور امیدیه ـ بندر دیلم داشتیم به طوری که یکی از پل‌های اصلی این محور کاملا تخریب شد و اکنون جاده غرق شده است. تمام عوامل راهداری در حال تلاش هستند تا بتوانند به صورت موقت ترافیک این محور را به یک جاده موقت انتقال دهند.

وی افزود: نمی‌توان به صورت دقیق گفت که چه زمانی محور امیدیه به بندر دیلم مجددا بازگشایی می‌شود اما اکیدا از رانندگان و مسافران می‌خواهیم که تا اطلاع ثانوی به هیچ وجه وارد محور امیدیه-بندر دیلم نشوند و از مسیرهای جایگزین یعنی از سمت آغاجاری یا ماهشهر تردد کنند.

رییس پلیس راه خوزستان تصریح کرد: در حال حاضر نیروهای راهداری در تلاش برای راه‌اندازی یک جاده موقت هستند تا حداقل به مدت دو روز ترافیک محور مسدود شده امیدیه ـ بندر دیلم به این جاده موقت منتقل شود.

دولتشاهی با بیان این‌که در حال حاضر به جز محور امیدیه ـ بندر دیلم تمام محورها مواصلاتی سراسر استان خوزستان قابل تردد است، عنوان کرد: شب گذشته به علت بارش شدید، برخی محورها از جمله محور ایذه ـ دهدز، امیدیه ـ اهواز و آغاجاری ـ بهبهان به دنبال ریزش گل و لای و سنگ از کوه مسدود شدند که در کمتر از یک ساعت با تلاش نیروهای راهداری این محورها بازگشایی شدند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر به علت آغاز دور دوم سفرهای نوروزی، ترافیک سنگینی در محور اهواز ـ اندیمشک و مسیرهای منتهی به یادمان‌ها وجود دارد و ترافیک در سایر محورها روان و عادی است.

رییس پلیس راه خوزستان از افزایش 90 درصدی تصادفات خسارتی، جرحی و فوتی در سراسر خوزستان از 25 اسفندماه تاکنون نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد و گفت: از آغاز طرح نوروزی پلیس راه از 25 اسفندماه 95 تاکنون بیش از 110 فقره تصادف در محورهای و جاده‌های ارتباطی سراسر استان رخ داده که این حوادث بیش از 70 نفر کشته و زخمی بر جای گذاشتند. این آمار بر اساس آمارهای ضبط و ثبت شده در سیستم و همچنین حوادثی است که نیروهای پلیس راه در محل حادثه حضور یافتند.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
0
0
امسال پلیس راه در جاده ها خیلی کمتر شده است و اونی که هم هست با متخلفان کاری نداره و حضورش نمایبشی است
:
:
:
آخرین اخبار