تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۱۴۴۱۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توزیع 1100 تن میوه نوروزی در خوزستان
مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خوزستان از توزیع 1100 تن میوه نوروزی در استان خبر داد
مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد  کشاورزی خوزستان از توزیع 1100 تن میوه نوروزی در استان خبر داد.

مسعود احمدی اظهار کرد: از آغاز توزیع میوه نوروزی تاکنون حدود 1100 تن میوه عرضه شده است و توزیع تا 15 فروردین‌ماه ادامه دارد.

وی همچنین در خصوص کیفیت محصولات عرضه‌شده در غرفه‌ها بیان کرد: کیفیت میوه‌های نوروزی نسبت به سال‌های گذشته بسیار بهتر شده است.

احمدی ادامه داد: به دلیل اینکه برخی از میوه‌ها را قبل از عید و به صورت مستقیم از باغداران خریداری و ذخیره‌سازی کردیم، شکایتی در خصوص کیفیت و قیمت میوه‌های نوروزی از سوی مردم نداشتیم.

وی با اشاره به این‌که به دلیل سرمازدگی محصولات شمال کشور در سال جاری، بخشی از میوه پرتقال، وارداتی بوده است، خاطرنشان کرد: در غرفه‌های نوروزی هر کیلوگرم سیب با قیمت 3500 تومان، پرتقال والنسیا داخلی 4500 تومان، پرتقال تامسون 2000 تومان و پرتقال وارداتی 3900 تومان در بازار عرضه می‌شوند.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علیرضا عبادی
|
GERMANY
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۱
0
0
آقای خوز نیوز اولآ در آبادان حتی یک کیلو میوه نیاوردن هرکی بگه آوردن آدرس بده من برم برات گزارش تصویر از اهالی منطقه اش رو بیاورم دروغ اندر دروغ میوه سیخی چند هر چی هم پرتقال بود تو بازار پفیلایی بود و بس آون میوه که تو بازار آبادان بود کیلویی از هفت هشت هزار تومان بالاتر میرفت تازه با تدلیس درمعاملات که خوبه رو تو رو میزارن و بده رو بهت میدن ارزش میوه ی واقعیت در میاد کیلویی ده هزار تومن این قیمت های چرت و پرت و دروغ رو کی بهتون داده
:
:
:
آخرین اخبار