تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۱۴۴۱۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اسکان ۲۰۰ زائر راهیان نور در دانشگاه علوم پزشکی دزفول
تاکنون ۲۰ خانوار به‌عنوان مهمان نوروزی و ۲۰۰ نفر از زائران راهیان نور در خوابگاه‌های دانشگاه اسکان داده شده‌اند
مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: تاکنون ۲۰ خانوار به‌عنوان مهمان نوروزی و ۲۰۰ نفر از زائران راهیان نور در خوابگاه‌های دانشگاه اسکان داده شده‌اند.

دکتر صباح واله اظهار کرد: با توجه به اینکه وسایل دانشجویان هنوز در خوابگاه وجود دارد، برای اسکان مسافران نوروزی و راهیان نور فضاهایی مانند نمازخانه، سایت و ... آماده‌سازی شد که در این فضا‌ها امکانات لازم برای اسکان موقت وجود دارد.

وی افزود: تاکنون پذیرای تعداد زیادی از زائران راهیان نور و مسافران نوروزی بوده‌ایم؛ آمار مسافران نسبت به سال گذشته حدود ۲۰ درصد افزایش یافته است و تاکنون حدود ۲۰ خانوار به‌عنوان مهمان نوروزی از دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور و حدود ۲۰۰ نفر از مسافران راهیان نور در فضای خوابگاه‌ها اسکان موقت داشته‌اند.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: مسافران تا ۱۲ فروردین‌ماه در مکان‌های تدارک دیده‌شده پذیرش می‌شوند. خانوارهایی که به‌عنوان مهمان نوروزی در این مکان‌ها اسکان دارند، می‌توانند حداکثر سه روز در دانشگاه بمانند؛ البته اگر خانواری نیاز به اسکان بیشتر داشته باشد، این امکان نیز وجود دارد اما اغلب، زائران راهیان نور تنها برای یک شب در دانشگاه اقامت می‌کنند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار