تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹
کد خبر: ۱۴۴۱۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بخشدار مرکزی بندر ماهشهر:
روستاییان ماهشهری برای بحران احتمالی آماده باشند
همه ادارات و دستگاه‌های شهرستان بندر ماهشهر برای مقابله با بحران احتمالی ناشی از بارندگی‌های پایان هفته آمادگی کامل دارند
بخشدار مرکزی بندر ماهشهر گفت: همه ادارات و دستگاه‌های شهرستان بندر ماهشهر برای مقابله با بحران احتمالی ناشی از بارندگی‌های پایان هفته آمادگی کامل دارند.

بلقیس حسینی امروز اظهار کرد: سطح آب رودخانه جراحی افزایش پیدا کرده اما به خوشبختانه به سطح هشدار نرسیده است.

وی ادامه داد: همه دستگاه‌ها و ادارات شهرستان بندر ماهشهر آماده مقابله با بحران احتمالی هستند و برای جلوگیری از هرگونه ایراد خسارت به زمین‌های کشاورزی روستاهای جراحی بسیج شده‌اند.

بخشدار مرکزی شهرستان بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی لازم از طریق شوراهای روستا و دهیاری‌ها صورت گرفته و هشدارهای لازم به صورت شبانه‌روزی از طریق پیامک و شبکه‌های مجازی به روستائیان داده می‌شود.

حسینی به بارندگی 72 میلی‌متری اخیر در شهرستان بندر ماهشهر اشاره کرد و گفت: هرچند در بارندگی اخیر در روستاهای بخش مرکزی هیچ حادثه خاص و آب‌گرفتگی پیش نیامد اما باید برای هرگونه اتفاق و بحران احتمالی آمادگی کامل داشته باشیم.

وی در پایان یادآور شد: دهیاری‌های روستاهای بخش مرکزی شهرستان بندر ماهشهر مجهز به پمپ‌های ذخیره هستند که در صورت نیاز وارد عمل خواهند شد و از این پمپ‌ها برای جلوگیری از آب‌گرفتگی منازل و زمین‌های روستایی استفاده خواهد شد.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
0
0
ممکورواب گرفت هفته گذشته.چیزی نمونده بود آب بیادتوخونه هامون.توی منطقه ولایت.
:
:
:
آخرین اخبار