تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۱۴۴۱۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ثبت نام ۸۴۰ نفر درانتخابات شوراهای شهر و روستای شادگان
با پایان یافتن روند ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، ۸۴۰ نفر در شادگان ثبت نام کردند
سرپرست فرمانداری شادگان گفت: با پایان یافتن روند ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، ۸۴۰ نفر در شادگان ثبت نام کردند.

احمد جعفری نسب اظهار کرد: در پایان آخرین روز از ثبت نام داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۸۴۰  نفر در شهرستان شادگان  ثبت نام کردند که  از این تعداد ۸۱۹ مرد و ۲۱ زن هستند.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای زمان ثبت نام تا پایان آخرین از ثبت نام ۸۴۰ نفردر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان شادگان ثبت نام کرده‌اند، گفت: از این تعداد ۵۲ نفر در شهر شادگان، ۲۴ نفر در شهر دارخوین، ۳۰  نفر درشهرخنافره و ۳۷۵ نفر نیز در روستاهای بخش مرکزی، ۹۹ نفر نیز در روستاهای بخش دارخوین و ۱۱۳ نفر نیز در روستاهای بخش خنافره  این شهرستان ثبت نام کرده‌اند.

جعفری نسب افزود: بر اساس برنامه زمانبندی وزارت کشور، ۲۹ اردیبهشت سال ۹۶ دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

سرپرست فرمانداری شادگان گفت: امیدواریم مردم با آگاهی و شناخت از افراد بتوانند فردی که از نظر توان مدیریتی شایسته است را انتخاب کنند و باید توجه داشت که انتخاب یک تصمیم درست و آگاهانه در سرنوشت یک شهر اثر گذار خواهد بود.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار