تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۱۴۴۱۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بخشدار مرکزی بندر ماهشهر خبر داد
ثبت‌نام بی‌سابقه 5 داوطلب زن از روستاهای بخش مرکزی ماهشهر
برای نخستین بار در تاریخ شوراهای شهرستان بندر ماهشهر، پنج زن برای نامزدی در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستا در بخش مرکزی این شهرستان اقدام به ثبت‌نام کردند
بخشدار مرکزی بندر ماهشهر گفت: برای نخستین بار در تاریخ شوراهای شهرستان بندر ماهشهر، پنج زن برای نامزدی در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستا در بخش مرکزی این شهرستان اقدام به ثبت‌نام کردند.

بلقیس حسینی امروز اظهار کرد: کار ثبت‌نام از داوطلبان نامزدی در پنجمین دوره انتخابات شوراهای روستا تا ساعت 24 امشب ادامه خواهد داشت و تاکنون 229 نفر از مجموع روستاهای بخش مرکزی شهرستان بندر ماهشهر اقدام به ثبت‌نام کرده‌اند.

وی ادامه داد: در مجموع استقبال برای ثبت‌نام بسیار خوب بوده و تعداد ثبت‌نام کنندگان در روستاهای بخش مرکزی به حد نصاب رسیده است.

بخشدار مرکزی شهرستان بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: نکته قابل توجه ثبت‌نام پنج داوطلب زن از روستاهای بخش مرکزی است که در تاریخ شوراهای روستا در شهرستان بندر ماهشهر بی‌سابقه است و برای نخستین بار است این اتفاق صورت می‌گیرد.

حسینی افزود: این پنج داوطلب زن از روستاهای هشچه علیا، گرگر، سدیره سفلی، سریمه و شهرک مدنی اقدام به ثبت‌نام کرده‌اند.

وی این موضوع را اتفاقی مبارک عنوان کرد و گفت: این مسأله که نشان دهنده نقش فعال و بی‌بدیل بانوان در تمام عرصه‌ها به ویژه در روستاهاست را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم این روند رو به رشد و توسعه برود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار