تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۱۴۴۱۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره آموزش و پرورش شادگان:
85 کلاس برای اسکان مسافران نوروزی در شادگان تجهیز شد
رئیس اداره آموزش و پرورش شادگان با اشاره به تجهیز و آمادگی شهرستان برای اسکان مسافران نوروزی در سطح مدارس از در نظر گرفتن 85 کلاس به این منظور خبر داد
خوزنیوز: رئیس اداره آموزش و پرورش شادگان با اشاره به تجهیز و آمادگی شهرستان برای اسکان مسافران نوروزی در سطح مدارس از در نظر گرفتن 85 کلاس به این منظور خبر داد.
 
به گزارش خوزنیوز؛ سيد صالح فاضلى با اشاره به در پیش بودن ایام نوروز و ورود مسافران، اظهار کرد: شهرستان شادگان نیز با توجه به فضا و مکان های گردشگری ازجمله تالاب بين اللملى شادگان هرساله میزبان هزاران مسافر است.

وی با بیان اینکه یکی از فعالیت های آموزش و پرورش شادگان در این ایام فراهم کردن محل اسکان برای فرهنگیان و سایر مسافران است، افزود: امسال ستاد اسکان این اداره 85 کلاس را برای پذیرایی از مسافران نوروزی و فرهنگیان آماده کرده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش شادگان تصريح كرد: آموزش‌ و پرورش شادگان همه‌ ساله در ایام عید نوروز پذیرای همکاران فرهنگی و همچنین مسافران نوروزی برای اسکان است.

فاضلى در پايان به وجود مناطق گردشگری تاریخی و طبیعی تالاب بين المللى شادگان و جاذبه هاى طبيعى آن در شهرستان اشاره كرد و خاطرنشان کرد: شهرستان شادگان یکی از قطب های گردشگری محسوب شده و به همین منظور ستاد اسکان باید از تمامی امکانات موجود برای پذیرایی از مسافران نوروزی استفاده کند.
:
:
:
آخرین اخبار