تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۲
کد خبر: ۱۴۴۱۷۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آخر هفته خوزستان بارانی است
مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به ورود سامانه بارشی از روز چهارشنبه به استان گفت: روزهای چهارشنبه و پنجشنبه شاهد بارندگی در استان خوزستان خواهیم بود
مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به ورود سامانه بارشی از روز چهارشنبه به استان گفت: روزهای چهارشنبه و پنجشنبه شاهد بارندگی در استان خوزستان خواهیم بود.

کوروش بهادری اظهار کرد: مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهد روز چهارشنبه با ورود یک سامانه بارشی به استان، شاهد ابرناکی و بارش‌های رگباری و پراکنده همراه با وزش باد، تگرک و رعد و برق در مناطق شمالی و شرقی خوزستان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه خواهیم بود.

وی افزود: حجم این بارش‌ها قابل توجه نخواهند بود اما قطعا در مناطق یاد شده شاهد بارش‌هایی خواهیم بود و فعلا نقشه‌های هواشناسی خبر از وقوع پدیده گرد و غبار نمی‌دهند.

مدیرکل هواشناسی خوزستان بیان کرد: فردا(سه‌شنبه) پدیده هواشناسی خاصی را در سطح استان نخواهیم داشت و دمای هوای استان نیز تا آخر هفته یک تا دو درجه سانتی‌گراد کاهش خواهد یافت.

بهادری از ورود یک سامانه بارشی دیگر به استان خوزستان در هفته آینده خبر داد و گفت: از اوایل هفته آینده انتظار ورود یک سامانه بارشی دیگر به استان را داریم که در روزهای آینده جزئیات بیشتری از این سامانه بارشی اعلام خواهد شد.

وی عنوان کرد: در شبانه‌روز گذشته ایذه با 7 درجه سانتی‌گراد و آبادان با 27 درجه سانتی‌گراد به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین نقاط خوزستان بودند. تغییرات دمای هوای امروز اهواز نیز بین 14 تا 26 درجه سانتی‌گراد در نوسان خواهد بود.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مدیر کل هواشناسی خوزستان
|
RUSSIAN FEDERATION
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
0
0
بابا پیش بینی نکنید امروز سه شنبه قرار بود پدیده خاصی در سطح استان نباشه مدیر کل هواشناسی خوزستان خخخ... هوا کاملا ابری ....داره بارون میزنه که.. همیشه بگید بارون نداریم و پدیده خاصی نیست اگه از اول سال فقط میگفتید بارون نداریم حالا میانگین بارش بالای نرمال بود .
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۹
0
0
خداوکیلی این هواشناسی خوزستان دیگه کی از رو میره واقعا گند زدن با این اخبارای غلط دیگه حتی فردا رو هم که تو افریقا بری پیش بینی درست میکنن اینا نمیتونن پیش بینی کنن برای مثال من روز دوشنبه هفتم فروردین هواشناسی خوزستان رو چک کردم نوشته بود که چهارشنبه و پنج شنبه بارندگیه اونم تازه شمال و شرق خوزستان و ما اعتماد کردیم دیروز سه شنبه هشتم فروردین رفتیم از اهواز به آبادان تو آبادان بارون شروع شد تا شب هم یکسره بارید واقعا جای تاسف داره..........
:
:
:
آخرین اخبار