تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۹
کد خبر: ۱۴۴۲۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
از ٢٥ اسفند٩٥ لغایت ٨ فروردین٩٦؛
مراجعه ٨٨٥٥٦ نفر به اورژانس بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز
دکتر ورناصری: به طور میانگین روزانه ٦٣٢٥ نفر به اورژانس های بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در این بازه زمانی مراجعه کرده اند

خوزنیوز: سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مراجعه ٨٨٥٥٦ نفر به اورژانس بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از تاریخ ٢٥ اسفندماه ١٣٩٥ لغایت ٨ فروردین ماه ١٣٩٦ خبر داد.

به گزارش خوزنیوز؛ دکتر مهران ورناصری گفت: به طور میانگین روزانه ٦٣٢٥ نفر به اورژانس های بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در این بازه زمانی مراجعه کرده اند.

ورناصری با بیان اینکه ٩٣ درصد از مراجعین بصورت سرپایی درمان شده، ٥ درصد بستری شده اند و ٢ درصد مابقی نیز اعزام به مراکز دیگر، ترک با رضایت شخصی و موارد فوتی بوده اند، ادامه داد: از ٨٨٥٥٦ نفر مراجعه کننده، تعداد ٨٢٤١٦  نفر به صورت سرپایی درمان شده اند و ٤٧٧٤ نفر بستری شده اند که از این تعداد بستری شده، تعداد ٣٦٥ نفر در سی سی یو و ١٩٦ نفر در آی سی سی  و ٤٢١٣ در سایر بخش ها بستری شده اند.

وی در خصوص علت های شایع مراجعه بیماران به اورژانس بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در طی مدت فوق الذکر، بیان داشت: تعداد ٢٢٦٤ نفر به علت بیماری های زنان، ٢١٤٤ نفر به دلیل سوانح و حوادث ترافیکی، ١٢٠٢ نفر به دلیل بیماری های قلبی، ٨٦٤ نفر به علت مسمومیت گوارشی، ٨٤٥ نفر به دلیل بیماری های تنفسی و ٢٣٢ نفر به علت سکته مغزی از روز ٢٥ اسفندماه سال گذشته لغایت ٨ فروردین ماه سال جاری به اورژانس بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سطح استان خوزستان مراجعه کرده اند.

ورناصری در پایان عنوان کرد: بیشترین آمار مراجعه در تاریخ ٢٩ اسفندماه ١٣٩٥ با ٧٨٣٠ نفر و کمترین مراجعه در تاریخ ٢٥ اسفندماه ١٣٩٥ با ٤٦١٧ نفر ثبت گردیده است.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حبیب صادقی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
0
0
با سلام
بنده دانشجوی رشته جمعیت شناسی دانشگت تهران می باشم و فایل مربوط به این داده ها را برای سال 1395 نیاز دارم .اگر راهنمایی شود که به کجا مراجعه کنم سپاسگزار می شوم .
با تشکر صادقی
:
:
:
آخرین اخبار